بی تی اس در فری فایر (گرفتن شخصیت های گروه بی تی اس در فری فایر)

بی تی اس در فری فایر (گرفتن شخصیت های گروه بی تی اس در فری فایر)

کاراکتر گروه بی تی اس در بازی فری فایر

 بی تی اس گروه موسیقی جذاب کره ای است که با بازی فری فایر به همکاری پرداختند. این موسیقی فیلم دیجیتالی، حاوی منسوجات و خصوصیات به روز است که می تواند احساسات خاص آهنگ پاپ کره ای را در جزیره پر از جنگ فری فایر به ارمغان آورد.

 فری فایر از بهترین و جذاب ترین گیم های بتل رویال گوشی ها است. این بازی همراه با بازی هایی چون فورتنایت و پابجی رقایت تنگاتنگ دارد. این بازی تیراندازی است و به بازی پابجی مشابهت های زیادی دارد. با این وجود با عناصر نو که در دسترس گیمرها قرار می دهد تلاش می کند تا خود را تمییز دهند. معمولا بازیکنان فری فایر در سایت جمینجا در برنامه بازی خود خرید جم فری فایر را نیز به عنوان آیتمی مهم در جهت افزایش سطح کاربری و دریافت شخصیت های جدید می دهند.

 نتیجه بی تی اس برای گیمرها در بازی فری فایر دارای خصوصیات خاص و منحصر است که توانسته توجه بازیکنان را تا حد بسیار زیادی به خود جلب نماید. تیم بی تی اس به غیر از نقش آفرینی در فری فایر و فورتنات، بازی مخصوص خود را نیز دارد. بازی بی تی اس در سال ۲۰۲۰ انتشار یافت و به گیمرها مجوز داد تا نقش های مختلفی را تولید نمایند  و بتوانند ۷ عضو این تیم را به زامبی کش و کارآگاه بدل نمایند. این گیم یک پلتفرم تولیدکننده کتب مصور است و به افراد بازیکن این اجازه را می دهد که بتواند با تنظیمات روی لباس ها، وضعیت شخصیت ها و محیط، خطوط داستانی یکتا را بنویسند و به کارگردانی در آورند.

در نظر داشته باشید که بازی فری فایر در حال حاضر بر روی اندروید و ایو اس در دسترس برای همگان است. همکاری کردن با تیم بی تی اس ظرفیت این را دارد تا در یک اتفاق بزرگ که تاکنون جزییات آن معلوم نشده است به حداکثر اوج و شکوفایی خود برسد.

گرفتن لباس بی تی اس در فری فایر

 بی تی اس بعد از شروع به کار و نشر آلبوم تک آهنگ برای مدارس در سال ۲۰۱۳ اولین آلبوم کره ای را با مضمون تاریک و حشی نشر دارد. جالب است بدانید بی تی اس اولین آلبوم ژاپنی خود با عنوان بیدار شو را در ۲۰۱۴ انتشار داد. دومین آلبوم بی تی اس با مضمون بال ها در سال ۲۰۱۶ را می توان از اولین آلبوم های این گروه موفق دانست که توانست یک میلیون کپی آن در کشور کره به فروش برسد. بی تی اس در سال ۲۰۱۷ با عنوان موج کره ای به موسیقی جهان وارد شد و توانست در مدت کوتاهی فروش های بسیار خوبی به دست بیاورید؛ تا جایی که توانست در اغلب فروش ها ی خود رکورددار شود. بی تی  اس به نخستین تیم کره ای بدل شد که مدرک انجمن صنعت موزیک در آمریکا را برای تک آهنگی از آن خود نمود. این تیم نخستین هنرمند کره ای بود مه با آلبوم عاشق خود ت باش در سال ۲۰۱۸ در ابتدای جدول قرار گرفت. بی تی اس به نخستین تیم بعد از بیلتز بدل شد که در عرض کمتر از ۲ سال توانست ۴ آلبوم درجه یک داشته باشد.  عاشق خودت باش اولین آلبوم کره ای بود که در آمریکا برنده گواهی نامه پلاتین شد. بی تی اس در سال ۲۰۲۰ به اولین هنرمند کره ای بدل شد که توانست با آهنگ تکی دینامیت و عشق وحشی در ابتدای جدول ۱۰۰ آهنگ برتر قرار بگیرد. جالب است بدانید همین دو آهنگ بی تی اس در همان سال توانست موفق شود تا در بین ۲۰۰ آهنگ جهانی بیلبورد دریافت نماید و با نشر زندگی ادامه دارد به اولین تیم در تاریخ بدل شد که دو تا تک آهنگش فورا بعد از نشر در صد آهنگ برتر درجه یک قرار گرفت.

بی تی اس توانست با فروش بیشتر از ۲۰ میلیون آلبوم در تقسیم بندی موسیقی گائون بیشترین فروش را در تاریخ کره جنوبی به نام خود ثبت کند. آلبوم نقشه روح این تیم افتخار آفرین را می توان از پرفروش ترین آلبوم ها در این کشور به شمار آورد. بی تی اس اولین هنرمند در آسیا است که توانسته به زبانی غیر از انگلیسی هنرمند جهان آی اف پی آی شود. این تیم در زمان اجرای تور عاشق خودت باش نخستین هنرمند در آسیا به زبان غیر از انگلیسی بود که در ورزشگاه ومبلی اجرای خود را از سر گرفت و توانست همه بلیط ها برای اجرا را به فروش رساند. بی تی اس با برگزاری کنسرت در ورزشگاه رز بول توانست درآمدهای بسیار بالایی را از آن خود کند. بی تی اس را با نام رهبران نسل بعد بر روی مجله تایم منتشر ساختند. مجله تایم یک مجله بین المللی است. جالب است بدانید که بی تی اس در فهرست ۲۵ تفر موثر در اینترنت و صد نفر موثر در دنیا در این مجله نام گذاری شد. این گروه نام شاهزاده پاپ را از آن خود کرد. فوربز کره از بی تی اس به عنوان موثرترین چهره های کره اسم برده است. بی تی اس را می توان از پردرآمد ترین چهره ها در جهان دانست. بر طبق آمارها می توان چنین اذعان داشت که بی تی اس در سال بیشتر از ۴.۶۵ میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی را برای پیشرفت اقتصادی کره جنوبی در بر دارد. لازم است بدانید که این تیم موفق توانسته یک نفر از هر ۱۳ گردشگر خارجی را به کشور کره جذب نماید. بی تی اس یکی از عامل های مهم صعود ناگهانی موسیقی به ۱۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ بود.

در پی راه اندازی کمپین بر ضد خشونت عاشق خودم هستم که با شرکت یونیسف به انجام رسید اعضای بی تی اس سخنران مجامع عمومی در هفتاد و سومین و هفتاد و پنجمین جلسات سازمان ملل متحد شدند. این تیم از جوان ترین افراد بودند که به علت شرکت در توسعه و اشاعه فرهنگ و زبان کره ای توانستند نشان شایستگی در فرهنگ را از رییس جمهور در کره جنوبی را دریافت بدارند.

 بی تی اس در بازی ها از جمله فری فایر توانسته نقش خود را به خوبی ایفا نماید. در همه مراحل بازی، بی تی اس همراه با دیالوگ ها، تصاویر و ویدئو هنرنمایی می کند. نت ماربل به طور مستقیم از هفت عضو بی تی اس بهره می برد و تصاویر جذاب را به نمایش می گذارد.

منبع : geminja.com