تاثیرات مثبت یا منفی خرید بک لینک تبادلی یا تبادل بک لینک

تاثیرات مثبت یا منفی خرید بک لینک تبادلی یا تبادل بک لینک

افزایش ترافیک وب سایت یکی از اهداف هر کسب و کار دیجیتالی است. یکی از راه های افزایش ترافیک و رتبه در موتورهای جستجو در وب سایت ها و وبلاگ ها استفاده از تبادل لینک با سایت ها و وبلاگ های دیگر است. این کار حتی می تواند به معنای تبادل رپورتاژ آگهی هم باشد. تبادل لینک یکی از ساده‌ترین و آسان ترین راه ها برای بهبود رتبه سئو سایت شما بود. ممکن است درباره نحوه تبادل لینک برای بهبود رتبه سئو خود شنیده باشید. این روش در سراسر اینترنت تبلیغ شده است، اما از طرفی شایعاتی به گوش می رسد که می توانید در این مقاله در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تبادل بک لینک چیست؟

تبادل لینک توافق بین دو یا چند وب سایت برای پیوند دادن به یکدیگر است و گاهی اوقات پیوند متقابل نامیده می شود. با تبادل لینک، می توانید به سرعت تعداد زیادی بک لینک برای یک سایت خاص بسازید. هنگامی که با پلتفرم های تبادل لینک مانند Statlink و LinkTak ثبت نام می کنید، یک کد تبدیل HTML به شما داده می شود که تبلیغات را در سایر وب سایت های عضو شبکه تبادل لینک نمایش می دهد. تبادل لینک فرآیند بسیار ساده ای بود. به این ترتیب وب سایت های شریک خود را پیدا کرده و برای یکدیگر تبلیغ می کنید. این روش بسیار مؤثر و بسیار سودآور بود و توجه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی را به خود جلب کرد.

صفحاتی که برای تبادل لینک استفاده می شوند معمولا صفحات ویژه ای برای بازاریابی وب سایت های شما هستند. عناوین مقالات عبارتند از: “شرکای ما”، “انتخاب کنندگان برتر ما”، “ما توصیه می کنیم” و…

تبادل بک لینک امروزه به آسانی و با ارزش سابق نیست. زیرا در دنیای دیجیتال مارکتینگ همه چیز به سرعت در حال تغییر است و شما باید خودتان را تغییر دهید. اما آیا مبادله URL هنوز کار می کند؟ آیا هنوز هم می توانید به کمک تبادل لینک به بهبود سئوی صفحه خود تکیه کنید؟

فواید و پیامدهای تبادل لینک چیست؟

لینک بیلدینگ راهی برای افزایش اعتبار وب سایت و بهبود کیفیت سئوی آن است. موتورهای جستجو با این فرض که وجود لینک ها نشان دهنده اعتبار وب سایت شما است، وب سایت شما را در بالای نتایج جستجو رتبه بندی می کنند. با این حال، امروز همه چیز کاملاً تغییر کرده است و بدون ترس نمی توانید بک لینک بسازید یا بخرید. البته وب سایت نشونت با ارائه خدمات خرید بک لینک قوی به شما ضمانت عدم پنالتی می دهد. البته ما در این بخش، تعدادی از موثرترین راه‌های استفاده از تبادل لینک در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروزی را فهرست می‌کنیم.

تبادل لینک با رقیب ممنوع!

مهم ترین نکته در مورد استفاده از تبادل لینک، توجه به وب سایتی است که می خواهید با آن تبادل لینک کنید. اگر بتوانید یک شریک مناسب در بین وب سایت های محبوب و با کیفیت پیدا کنید، تبادل لینک با آنها ایده بسیار خوبی است. لطفاً توجه داشته باشید که این وب سایت ها باید حاوی محتوای مرتبط با وب سایت شما باشند، در غیر این صورت تبادل لینک با آنها ممکن است تأثیر منفی بر وب سایت شما بگذارد. یک وب سایت با کیفیت، سایتی است که آرشیو شگفت انگیزی از اطلاعات اصلی ارائه می دهد که مخاطبان شما را علاقه مند می کند. مراقب باشید برای تبادل لینک به سایت های رقیب مراجعه نکنید. شما باید وب سایتی پیدا کنید که دارای رتبه سئوی بالایی باشد، محتوای مرتبط با وب سایت شما داشته باشد و رقیب مستقیمی برای کسب و کار شما نباشد. شاید بگویید سخت است! با این حال، با انتخاب های درست، می توانید از یک روش تبادل لینک مؤثر و ارزان بهره بیشتری ببرید. پس مزایای این روش را دست کم نگیرید.

معایب تبادل بک لینک چیست؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، هنگام به اشتراک گذاری پیوندها همه چیز به طرز چشمگیری تغییر کرده است. تفاوت بین فرآیند ارتباطی امروز و ده سال پیش چیست؟ موتورهای جستجو در طول زمان متوجه شده اند که این نوع بک لینک ها معیار واقعی اعتبار و محبوبیت وب سایت شما نیستند. آنها همچنین دریافتند که تبادل لینک می تواند به کسب و کارها کمک کند تا رتبه سئوی خود را بدون تلاش زیاد افزایش دهند.

برای رفع این مشکل، موتورهای جستجو ارزش تبادل لینک را در رتبه بندی وب سایت ها کاهش دادند و بک لینک های تکراری را کاملا بی فایده تلقی کردند. این موضوع می تواند در مورد لینک های سایدبار هم صدق کند.

تبادل لینک بکنیم یا نه؟

با این تغییر در موتورهای جستجو، برخی از افراد به طور کامل روند به اشتراک گذاری لینک های وابسته را متوقف کردند زیرا حتی می ترسیدند که موتورهای جستجو آنها را به دلیل داشتن لینک های جعلی جریمه کنند. البته بد نیست بدانید که به گفته برخی کارشناسان، تحریم های تبادل لینک واقعاً وجود ندارد. نکته اصلی این است که هزینه این روش نسبت به گذشته کاهش قابل توجهی داشته است. بنابراین برای استفاده از تبادل لینک، اگر از روش های بالا استفاده کنید، می توانید کسب و کار خود را با مشکل مواجه کنید. برای استفاده بهینه از این روش همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم باید نکات زیادی را در نظر داشت. دوران بدون تلاش به رتبه های بالا رسیدن به پایان رسیده است. موتورهای جستجو هوشمندتر از فریب خوردن برای ایجاد لینک های خارجی جعلی به وب سایت ها و ارزش گذاری این بک لینک ها در رتبه بندی سئو یک وب سایت شده اند. البته ما همچنان خرید رپورتاژ آگهی دائمی را برای رتبه گرفتن پیشنهاد می کنیم. این روش یکی از روش های عالی در رتبه گرفتن است. 

در صورتی که قصد دارید در این زمینه مشاوره دریافت کنید کافیست با شماره ۰۹۱۱۴۹۳۴۶۲۳ تماس گرفته و یا به وب سایت neshoonet.ir و صفحه مشاوره سئو مراجعه فرمایید.