تاثیرات هم امتیاز شدن استقلال و پرسپولیس/ نقطه ضعف آبیها پابرجاست

تاثیرات هم امتیاز شدن استقلال و پرسپولیس/ نقطه ضعف آبیها پابرجاست

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز جمعه ۱۴ مهرماه استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد چند هفته‌ای است که نتایج خوبی کسب نمی‌کند. آنها هفته پیش هم در مقابل مس کرمان به تساوی دست پیدا کردند و تا حدودی از بالای جدول دور شده اند البته آنها یک دیدار عقب افتاده دارند که می‌تواند برای آنها بسیار تأثیر گذار باشد.

وی ادامه داد: استقلال این روزها روند رو به رشدی داشته، حسینی درون دروازه فوق العاده بوده و خط دفاع و مهاجم این تیم عملکرد قابل قبولی داشته اند اما در خط هافبک هنوز یک بازیکن کارساز، توپ ساز و کسی که حرکت رو به جلو داشته باشد و بتواند بین خط دفاع و حمله ارتباط برقرار کند وجود ندارد البته هافبک‌های استقلال تمام تلاششان را می‌کنند اما به اعتقاد من نیاز است تا یک بازیکن خوب به خدمت گرفته شود تا این مشکل برطرف شود.

رشیدی در مورد تعویض‌هایی که ساپینتو انجام می‌دهد و موفق هم بوده است گفت: عملکرد او در تعویض‌ها خوب بوده. هر بار که تعویض انجام داده برای استقلال امتیازآور بوده است اما در دیدار برابر گل گهر تعویض قایدی اشتباه بود. با بودن او خط دفاع گل گهر به عقب می‌نشست اما تعویض او باعث شد تا آنها رو به جلو بازی کنند اما باید بپذیریم در دیدار استقلال و گل گهر، گل گهر بهتر از استقلال بازی کرد اما این استقلال بود که توانست در اواخر بازی از تعویضش استفاده کرده و بازی را با نتیجه دو بر یک به پایان برساند.

کارشناس فوتبال در مورد رفتارهای تند و غیرحرفه ای ساپینتو هم گفت: او بیش از اندازه عصبی می‌شود و داور را نسبت به خود حساس می‌کند. سرمربی استقلال نباید به داور یا حریف حمله کند. باید صبور باشد زیرا اگر این روند ادامه پیدا کند به طور حتم او تا پایان فصل بیشتر از ۱۰ بازی را باید از روی سکوها تماشا کند.

وی در پاسخ به این پرسش که سرخابی‌ها هم امتیاز شدند و این چقدر می‌تواند در روند هجومی آنها تأثیرگذار باشد گفت: استقلال و پرسپولیس می‌دانند که با یک لغزش هم خودشان عقب می‌مانند و هم تیم‌هایی مثل سپاهان، گل گهر به آنها خواهند رسید. بنابراین تلاش می‌کنند تا برنده بازی باشند. این می‌تواند به سرعت و گل‌های زیادی بیانجامد ضمن اینکه هر دو تیم با ارائه فوتبال هجومی جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند و در مجموع هم امتیاز بودن این دو تیم یک هشدار جدی برای آنها است که با از دست دادن امتیاز از کورس صدر جدول عقب می‌مانند.

منبع : مهر