تازه ترین روش طراحی سایت با یونی وودمارت

تازه ترین روش طراحی سایت با یونی وودمارت

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای آماده (CMS ها) تازه ترین روش طراحی سایت است. سیستم مدیریت محتوا، نرم افزاری است که به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به کدنویسی از ابتدا یک وب سایت ایجاد و مدیریت کنند. با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا، می توانید به راحتی محتوا را در رابط کاربر پسند ایجاد، مدیریت، اصلاح و منتشر کنید. همچنین، با دانلود یا خرید قالب ها و افزونه ها، به جای نیاز به کدنویسی، می توانید طراحی و عملکرد سایت خود را سفارشی سازی کنید.

تازه ترین روش طراحی سایت چیست؟

استفاده از سیستم مدیریت محتوا مزایای زیادی دارد. اولین مورد این است که نیازی به دانش کدنویسی ندارد. با اجازه دادن به غیر توسعه دهندگان و سایر کاربران برای ایجاد وب سایت بدون کدنویسی، سیستم مدیریت محتوا به ایجاد انقلابی در طراحی وب کمک می کند. به این ترتیب، می توانید محتوا را با CMS ایجاد و مدیریت کنید، طراحی سایت خود را سفارشی نمایید و افزونه هایی را نصب کنید تا عملکردی را به سایت شما اضافه کنند. علاوه بر این، می توانید همه این کارها را بدون کدنویسی انجام دهید. در نتیجه کاربران با منابع فنی و زمان محدود می توانند یک وب سایت قدرتمند برای کسب و کار خود ایجاد کنند.

علاوه بر این، چندین کاربر می توانند به طور همزمان به یک CMS دسترسی داشته باشند و در آن کار کنند. این بدان معنی است که در هر روز، بازاریابان شما می توانند محتوا تولید کنند، کارشناسان فناوری اطلاعات شما می توانند پروتکل های امنیتی را اجرا نمایند و توسعه دهندگان شما می تواند هر کد سفارشی را به وب سایت شما اضافه کنند.

علاوه بر این، یک سیستم مدیریت محتوا به شما اجازه می دهد تا به کارآمدترین و ایمن ترین روش ممکن، مسئولیت ها و مجوزهای کاربران داخلی خود را تعریف کنید. به عنوان مثال، این بدان معناست که نویسندگان محتوا می توانند تمام مجوزهای مورد نیاز برای نوشتن، انتشار و مدیریت محتوا را داشته باشند، اما نمی توانند افزونه ها را انتخاب کنند یا عملکرد سایت را به طور قابل توجهی تغییر دهند.

وردپرس، بهترین سیستم مدیریت محتوای جهان

 وردپرس، بهترین سیستم مدیریت محتوای جهان

تقریباً هیچ محدودیتی برای عواملی که باید قبل از تصمیم یک شرکت برای سرمایه گذاری در CMS در نظر گرفته شود وجود ندارد. همیشه باید به دنبال عملکردی اساسی، مانند رابط کاربری آسان باشید. با این حال، برای برخی از شرکت ها، نرم افزاری که استفاده می کنند به نیازهای خاص تری بستگی دارد. به عنوان مثال، اندازه و توزیع جغرافیایی سازمان را در نظر بگیرید. مدیر سیستم مدیریت محتوا باید بداند که چند نفر از برنامه استفاده خواهند کرد، آیا CMS به پشتیبانی چند زبانه نیاز دارد یا خیر، و در نهایت تیم پشتیبانی به چه محدوده ای برای حفظ عملکرد خود نیاز دارند. با در نظر گرفتن این موارد، وردپرس به عنوان بهترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان معرفی می شود.

بله درست است! وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا می باشد. در واقع، سیستم مدیریت محتوا وردپرس ۴۳.۳ درصد از کل وب سایت های موجود در اینترنت را تشکیل می دهد. دلایل زیادی برای محبوبیت وردپرس وجود دارد. اولین دلیل این است که دانلود و استفاده از آن هزینه ای ندارد. همچنین یادگیری آن آسان، انعطاف پذیر و مناسب انواع موتورهای جستجو است. علاوه بر این، هزاران تم و افزونه آن را به یکی از قابل تنظیم ترین پلتفرم ها تبدیل کرده اند. استفاده از وردپرس برای مبتدیان آسان است. علاوه بر این، مبتدیان می‌توانند از یک سطح پایه شروع کنند و با پیشرفت مهارت‌های خود را بالا ببرند. این سیستم مدیریت محتوا تقریباً برای انواع وب سایت ها مناسب است.

بسته نصبی قالب وودمارت در یونی وودمارت، روشی سریع برای راه اندازی سایت

 وودمارت تازه ترین روش طراحی سایت با یونی وودمارت

بسته نصبی قالب وودمارت روشی سریع برای راه اندازی سایت با وردپرس است. بسته نصبی به سایت های آماده ای گفته می شود که با وردپرس و قالب یونی وودمارت طراحی شده اند و به صورت بسته نصبی آسان در دسترس هستند. روش راه اندازی سایت با بسته نصبی به این صورت است که فایل نصبی را روی یک هاست خام قرار می دهید و سپس با اجرای آدرس سایت و چند کلیک سایت شما آماده می شود.

همچنین در مورد مزایای خرید بسته نصبی قالب یونی وودمارت بایستی این مزیت را در نظر گرفت که تعداد دموهایی که در اغلب سایر سایت ها در اختیار کاربران قرار می گیرد بسیار کم است. در حالی که با خرید وودمارت از یونی وودمارت ۲۸۰ دمو در اختیار کاربر قرار می گیرد که از این میزان ۱۴۰ دمو به صورت فارسی هستند. به همین دلیل گفته می شود که این بسته ارائه شده توسط یونی وودمارت بهترین نسخه ایرانی جهت فارسی سازی دموها می باشد. از این رو در استفاده از آن مشکلی در زمینه فارسی سازی یا راستچین کردن نخواهید داشت.

سایر مزایای خرید بسته نصبی قالب وودمارت از یونی وودمارت

 یونی وودمارت مرجع قالب وودمارت در ایران تازه ترین روش طراحی سایت

علاوه بر موارد مذکور در بالا، مواردی به شرح زیر را می توان از دیگر مزایای خرید بسته نصبی قالب وودمارت از یونی وودمارت مرجع قالب وودمارت در ایران محسوب کرد:

  • بر خلاف نسخه رسمی که تنها در آن ۷ افزونه همراه با قالب ارائه می شود، یونی وودمارت تعدادی افزونه دیگر را به عنوان هدیه به کاربران ارائه می کند. تعداد کل افزونه ارائه شده نسخه یونی وودمارت شامل ۲۰ افزونه است.
  • با خرید نسخه یونی وودمارت، می توانید از پشتیبانی رایگان و همیشگی بهره ببرید. این مجموعه همچنین گارانتی بازگشت ۳۰ روزه ارائه می کند تا خیال شما از بابت انجام خریدی ایمن آسوده باشد.
  • برخی کاربران در مورد نصب نسخه وودمارت خریداری شده از سایت شرکت سازنده نگرانی هایی را مطرح می کنند و این کار را دشوار می دانند. در حالی که یونی وودمارت نسخه قالب وودمارت مورد عرضه خود را با نصب رایگان و عدم درخواست هزینه نصب اضافی از کاربران، ارائه می کند.
  • تعداد فونت فارسی یک ویژگی مهم برای هر قالب و ملاک خرید بسیاری از کاربران است. مزیت دیگر خرید بسته نصبی قالب وودمارت از یونی وودمارت، ارائه ۱۰۰ فونت فارسی است که این تنوع بالای فونت فارسی رضایت بالای کاربران را جلب کرده است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید قالب وودمارت اینجا کلیک کنید