تاسیس نخستین آکادمی بین‌المللی هندبال آسیا در ایران/ حبیبی: می‌توانیم قدم‌های بیشتری برداریم

تاسیس نخستین آکادمی بین‌المللی هندبال آسیا در ایران/ حبیبی: می‌توانیم قدم‌های بیشتری برداریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین  آکادمی بین‌المللی هندبال آسیا توسط علیرضا حبیبی مدرس فدراسیون بین‌المللی هندبال جهانی و فدراسیون هندبال آسیا و سرمربی اسبق تیم ملی هندبال ایران راه‌اندازی شد.

علیرضا حبیبی، مالک باشگاه ورزشی و آکادمی ورزش گستران طلایی با اخذ مجوز از فدراسیون هندبال آسیا و فدراسیون هندبال ایران، نخستین آکادمی بین‌المللی ورزش هندبال را در ایران تاسیس کرد که در خصوص برگزاری کلیه سمینارها و همایش‌های آموزشی و کمپ‌های تمرینی بین‌المللی ویژه بازیکنان، مربیان، داوران، ناظران و تورنمنت‌های بین‌المللی فعالیت خواهد داشت.

قابل توجه است گواهینامه‌های صادره از طرف این باشگاه و آکادمی مورد تائید فدراسیون هندبال آسیا و فدراسیون هندبال ایران خواهد بود.

علیرضا حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در این خصوص گفت: این مرکز از سال ۹۲ آغاز به کار کرده است که حوزه فعالیت‌های این مرکز در تمامی رشته‌ها است اما با تخصصی که در هندبال داشتم، این رشته فعالیت خود را به صورت خاص آغاز کرد. در حوزه آموزش، برگزاری کمپ‌هایی تمرینی و تورنمنت‌های بین المللی، برگزاری دوره‌های آموزشی بین‌المللی در سطح آسیا می‌توانیم از این مرکز استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: به عنوان مدرس بین‌المللی فدراسیون جهانی و عضو کمیته مربیان آسیا و جهان تجارب زیادی داشتم که باعث شد با ارائه این پیشنهاد به فدراسیون آسیا و ایران این راه دنبال شود. اخذ مجوز، دوره‌ها و همایش‌ها با تائید فدراسیون‌ هندبال ایران و کنفدراسیون هندبال آسیا است که این امر به اعتبار دوره‌ها و همایش‌ها کمک خواهد کرد.

حبیبی تصریح کرد: این آکادمی در نظر دارد در بحث تخصصی سازی و سایر  خدمات ورزشی در سطح حرفه‌ای کار را دنبال کند. در موضوع آموزش یک  تیم از بهترین مدرسان و مربیان دنیا را آماده کردیم. همچنین برای برگزاری کمپ و تورنمنت‌های بین المللی و تجهیزات ورزشی و حقوقی ورزش نیز از نیروهای متخصص استفاده شده و امیدوارم حرکت جدیدی در ورزش کشور به خصوص هندبال شاهد باشیم.

وی گفت: در این راستا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال و کنفدراسیون هندبال آسیا از ما حمایت کردند. امیدوارم باشگاه‌ها، فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی با ما همکاری کنند و قدم‌های بیشتری در راستای رشد و توسعه هندبال برداریم.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم