تحریم‌ها منجر به توقف صنعت برق نشده است

تحریم‌ها منجر به توقف صنعت برق نشده است

سید علیرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف نقش اثرگذار و محوری دارند.

وی با بیان اینکه نقش رسانه توسعه صنعت برق و پایداری انرژی مؤثر است، افزود: خدمات ارزنده دستگاه‌ها و مجموعه در بخش‌های مختلف بدون انعکاس رسانه مسکوت خواهد ماند.

مدیرعامل نیروگاه تولید برق لوشان با بیان اینکه صنعت برق دارای اهمیت ویژه ای در بخش‌های مختلف است، گفت: آموزش و ارائه اطلاعات مرتبط با صنعت برق از سنین پایه باید به افراد انتقال داده شود تا جامعه نسبت به جایگاه واقعی انرژی اطلاعات قوی‌تری داشته باشد.

حسینی با اشاره به فعالیت ۵ دهه‌ای نیروگاه برق شهید بهشتی لوشان اضافه کرد: ظرفیت تولیدی این واحد صنعتی و تولیدی بیش از ۳۶۰ مگاوات است.

وی با اشاره به هزینه‌های هنگفت تعمیر و نگهداری در صنعت برق افزود: بروز رسانی تجهیزات و امکانات نیروگاهی متحمل هزینه‌های سنگین است.

مدیرعامل نیروگاه تولید برق لوشان با بیان اینکه فعالیت کار نیروگاهی بسیار مسئولیت زا و حساس است، گفت: تخصص، تجربه و استفاده امکانات روز در کنار تعامل و همگرایی عامل موفقیت در یک مجموعه نیروگاهی است.

حسینی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمن و تأثیر آن بر فعالیت‌های نیروگاهی بیان کرد: وجود تحریم و عدم شرایط تأمین قطعات و ملزومات مورد نیاز نیروگاهی کار را برای فعالیت‌های نیروگاه‌ها سخت کرده است اما با تکیه بر توان و متخصصین داخلی می‌توان از این مشکلات فارغ شد.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها منجر به توقف صنعت برق نشده است، افزود: چرخه تولید در عرصه‌های مختلف بویژه صنعت برق با شتاب بالا در حال حرکت است و تحریم‌ها یک فرصت برای توسعه توان داخلی به شمار می‌رود.