تداوم طوفان شن در اصفهان و یزد

تداوم طوفان شن در اصفهان و یزد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور با اشاره به وقوع طوفان شن از روز گذشته تا امروز گفت: با توجه به گرفتاری مردم در طوفان شنی که منجر به انسداد جاده اردکان-نایین شد، تاکنون هفت تیم از امدادگران و نجات‌گران به محل حادثه اعزام شده و با وجود شرایط بد جوی، امدادرسانی را آغاز کرده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اعلام اینکه سه تیم از استان یزد و چهار تیم هم از استان اصفهان در حال امدادرسانی هستند، بیان کرد: امدادگران اقلام غذایی را میان حادثه دیدگان توزیع و اقدام به برپایی چادرهای اسکان اضطراری نیز کرده اند، همچنین هشت تیم هم برای امدادرسانی به آسیب دیدگان از طوفان شن به عنوان پشتیبان حضور دارند.

وی با اعلام اینکه طبق گزارش‌های رسیده شیشه اتومبیل‌ها شکسته و یک فقره تصادف هم در این جاده رخ داده است، افزود: سرعت وزش باد بیش از ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده که منجر به شکستگی شیشه اتومبیل‌ها و تصادف یک سواری حامل اتباع افغان با تریلی شده است؛ طبق اعلام اورژانس ۹ نفر در این تصادف دچار مصدومیت شده و یک نفر هم جان خود را از دست داده است.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات، در حال حاضر وضعیت طوفانی است و طبق پیش بینی هواشناسی تا حدود ٩ شب این وضعیت ادامه خواهد داشت.

منبع : مهر