تریدینگ ویو در صرافی بینگ ایکس bingx و بایننس

تریدینگ ویو در صرافی بینگ ایکس bingx و بایننس

تریدینگ ویو یکی از امکاناتی است که برخی از صرافی‌های معروف و مهم در دنیا از آن برای راحتی کاربران در تحلیل نمودارهای مالی استفاده می‌کنند. تعامل صرافی‌های معروفی همچون صرافی بینگ ایکسbingx و بایننس binance با کاربران خود، از کارهای بسیار معمول و روتین واری است که این دو صرافی انجام می دهند. در واقع تریدرها با اتصال صرافی به تریدینگ ویو، خیالشان از بابت تحلیل‌های تکنیکال و تجزیه و تحلیل نمودار، راحت است.

ما امروز قصد داریم تا این تفاوت در ارائه تریدینگ ویو را برای شما به طور کامل شرح دهیم. بر همین اساس چند پرسش را در این زمینه مطرح کرده‌ایم که در خلال بحث به پاسخ تک تک آنها پرداخته‌ایم:

۱.     تریدینگ ویو چیست و چه کاربردی دارد؟

۲.     تریدینگ ویو کردن در صرافی بینگ ایکس، چه تفاوتی با صرافی بایننس دارد؟

۳.  مراحل انجام تریدینگ ویو در صرافی بینگ ایکس و بایننس چگونه است و چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

۴.     انجام تریدینگ ویو در بایننس بهتر است یا بینگ ایکس؟

تریدینگ ویو و کاربرد آن در صرافی بینگ ایکس bingxو بایننس

احتمالا تا به حال در صفحه پلتفرم برخی از صرافی‌ها، نمودارهای تغییر قیمت را مشاهده کرده‌اید. این نمودارها برای تحلیل تکنیکال و فاندامنتال یا هر نوع پیش بینی قیمت و کندل زدن و هر کار دیگر، نیازمند یک محیطی است که بتوان در آن با اندیکاتورهای مختلف، این کارها را به راحتی انجام داد. این محیط توسط تریدینگ ویو در اختیار کاربران صرافی‌ها است.

اتصال به سایت تریدینگ ویو با ۳۰ میلیون کاربر ماهیانه در دنیا، اتفاقی است که می‌تواند منجر به انجام سفارش‌های هوشمندانه‌تر شود. اگر کاربران صرافی‌ها بخواهند وارد سایت تریدینگ ویو شوند و به صورت جدا از ابزارها و خدمات این سایت استفاده کنند، می‌توانند یک اشتراک رایگان داشته باشند و یا اشتراک های ماهانه و چند ماهه خریداری کنند. البته اشتراک‌های پولی، امکانات و مزایای بیشتری نسبت به بقیه دارند. کاربران برخی از صرافی‌ها مانند بینگ ایکس یا حتی بایننس دیگر نیازی به خرید اشتراک جداگانه ندارند. تمامی خدمات این سایت در این دو صرافی به طور کامل در دسترس کاربران است.

البته برخی از صرافی‌ها امکان اتصال به تریدینگ ویو را ندارند. اما صرافی بینگ ایکس و بایننس در این زمینه هیچ مشکلی ندارند و به راحتی به تریدینگ ویو متصل می‌شوند.

کاربردهای تریدینگ ویو در صرافی ‌های بایننس و بینگ ایکس، تفاوت چندانی با هم ندارد. زیرا اصل و اساس کارایی این سیستم، یکی است. اما در نحوه اتصال و برخی موارد دیگر، ممکن است کمی با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

تحلیل و بررسی نمودارهای تکنیکال در یک صرافی، کار تقریبا سختی است که نمی‌توان به راحتی از پس آن بر آمد. بسیاری از ابزارها و اندیکاتورهای موجود در قسمت تریدینگ ویو در صرافی، می‌تواند مشکل گشای مسئله باشد.

صرافی بایننس و صرافی بینگ ایکس هر دو می‌توانند به تریدینگ ویو اتصال پیدا کنند. البته اتصال به معنای آن نیست که در این صرافی‌ها به طور مستقیم بتوان از طریق یک گزینه وارد تریدینگ ویو شد و از آن استفاده کرد. باید از قبل در سایت تریدینگ ویو ثبت نام انجام شود. سپس از قسمت مربوطه، نام صرافی بینگ ایکس یا بایننس جستجو شود تا بتوان از آن طریق وارد حساب کاربری صرافی شد.

مقایسه انجام تریدینگ ویو در صرافی بایننس و bingxبینگ ایکس

 صرافی بینگ ایکس

در میان پلتفرم‌های ارائه دهنده سیستم تحلیل نموداری، انصافا تریدینگ ویو، عملکرد بهتری نسبت به سایر پلتفرم‌ها داشته است.

وقتی کاربران صرافی بینگ ایکس می‌دانند که به راحتی می‌توانند از طریق این سیستم وارد حساب کاربری خود شده و نمودارهای موجود را با بهترین اندیکاتورها تحلیل کنند، خیالشان از بابت ترید، تا حد زیادی راحت می‌شود.

در مقابل، کاربران صرافی بایننس هم چنین امکانی را دارند و می‌توانند به راحتی تحلیل تکنیکال انجام دهند. در واقع برای بیان مقایسه امکانات تریدینگ ویو و اتصال آن از طریق بایننس یا بینگ ایکس، نمی‌توان به دنبال تفاوت‌های خاصی در نحوه ورود و معاملات بود. در واقعیت، تفاوت اصلی میان این دو صرافی، در میزان مشارکت کاربران است.

در سال ۲۰۲۲ سایت تریدینگ ویو اعلام کرد که کاربران صرافی bingx بینگ ایکس، با اختلاف بسیار زیاد از سایر صرافی‌ها از جمله بایننس، بهترین و فعال‌ترین کاربران در استفاده از تریدینگ ویو بوده‌اند. این اتفاق در سال ۲۰۲۱ نیز افتاد و صرافی بینگ ایکس بهترین صرافی از نظر تریدینگ ویو شناخته شد.

در حال حاضر نیز بسیاری از کاربران صرافی بینگ ایکس در سایت تریدینگ ویو مشغول هستند و همچنان جلوتر از صرافی‌هایی نظیر بایننس در حال حرکت هستند.

یکی از تفاوت‌هایی که میان ثبت سفارش و order در صرافی بینگ ایکس و بایننس وجود دارد، این است که هنگام ثبت در order panel در صرافی بینگ ایکس، می‌توانید از میان دو گزینه stop و market، یکی را انتخاب کنید و مقدار و قیمت و همچنین حد سود و ضرر خود را نیز مشخص کنید. اما در صرافی بایننس با گزینه‌های متعددی در این زمینه روبرو هستید. می‌توانید سفارش خود را در order panel از طریق یکی از موارد زیر ثبت کنید:

·        Limit

·        Stop_limit

·        Stop

·        Market

·        Sell/buy

 باز هم نیاز به تاکید است که تفاوت اصلی میان این دو صرافی در تریدینگ ویو، کاملا به کاربران باز می‌گردد. کاربران صرافی بینگ ایکس، در تریدینگ ویو فعالیت بیشتری دارند.

تریدینگ ویو در بایننس بهتر است یا بینگ ایکس bingx؟

 صرافی bingx

برای اینکه ببینید در کدام یک از این دو صرافی، تریدینگ ویو بهتری می‌توانید انجام دهید، بستگی به خود شما دارد. بهتر است در مورد امکانات و همچنین گردش مالی هر دو صرافی مطالعه داشته باشید تا ببینید کاربران کدام یک تا به امروز، بهتر عمل کرده‌اند. اطلاعات بسیار مفیدتر مثل آموزش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس bingx در سایت بینگ ایکس فارسی به صورت گام به گام و کاملا کاربردی قرار داده شده است.

صرافی بایننس اولین صرافی ارز دیجیتال در دنیاست که تا به امروز کاربران بسیار زیادی داشته است. با اینکه کاربران ایرانی توسط این صرافی تحریم شده‌اند، باز هم عده‌ای با آی پی سایر کشورها و مدارک دیگران در این صرافی مشغول هستند. اما طبق بررسی و آمار بدست آمده، صرافی بینگ ایکس، گردش مالی بالاتری نسبت به بایننس دارد. در واقع استفاده کنندگان از خدماتی همچون تریدینگ ویو در این صرافی، نسبت به بایننس بالاتر بوده است. در واقع همین مشارکت بالای کاربران در پلتفرم تریدینگ ویو منجر شده است که معاملات بهتری صورت بگیرد. همچنین میزان گردش مالی و کسب سود کاربران بینگ ایکس، بالاتر از سایر صرافی‌ها باشد.

تمام این موارد را که در کنار یکدیگر می‌گذارید، پی می‌برید که بستر معاملاتی bingx عملکرد بهتری داشته است و می‌توان از تریدینگ ویو در این صرافی، استفاده بهتری کرد.

یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند صرافی بینگ ایکس را مطلوب‌تر از بایننس در تریدینگ ویو جلوه دهد، کارمزد است. در واقع در هیچ کدام از صرافی‌های بینگ ایکس و بایننس، نیازی به پرداخت کارمزد برای تریدینگ ویو نیست. همان کارمزد معاملات مختلف باید پرداخت شود که هر صرافی، میزان مشخصی دارد. صرافی بینگ ایکس هم کارمزد کمتری نسبت به بایننس دریافت می‌کند.

و کلام آخر

مقایسه بینگ ایکس و بایننس از نظر تریدینگ ویو، کار چندان سختی نیست زیرا تفاوت خاصی بین این دو وجود ندارد. جز در موارد جزئی که به آن اشاره شد. اما انتخاب صرافی بینگ ایکس bingx بعنوان صرافی بهتر و بدون احراز هویت ایرانیان، حائز اهمیت است که باید به آن توجه ویژه شود.