تزیین میز و آینه کنسول با 5 ایده خلاقانه

تزیین میز و آینه کنسول با 5 ایده خلاقانه

تزیین میز و آینه کنسول کاری ساده و درعین حال، نیازمند سلیقه و خلاقیت است که برای این کار می ‌توان از انواع وسایل تزیینی استفاده کرد؛ به طور نمونه، استفاده از گلدان‌ مناسب، شمع‌ و شمعدان، قاب عکس یا چراغ ‌ دکوراتیو، به میز و آینه کنسول نمایی زیبا می بخشد. در ادامه، روش های بیش تری برای تزیین و جلوه دادن به میز و آینه کنسول را برای شما توضیح می دهیم.

تزیین میز و آینه کنسول

بر خلاف تصور بسیاری از افراد، میز و آینه کنسول تنها برای خانه هایی با چیدمان کلاسیک استفاده نمی شود و در خانه هایی با سبک دکوراسیون مدرن و مینیمال نیز جایگاه مهمی دارد. یک نکته مهم برای استفاده از این ابزار دکوری وجود دارد و آن، تزیین میز و آینه کنسول مدرن مطابق با سبک چیدمان خانه و دیگر وسایل موجود است که در ادامه، بیان می کنیم چگونه می توان با ساده ترین وسایل و ایده ها، این قسمت از خانه را تزیین کرد.

  1. تزیین میز و آینه کنسول با گل و گیاه

گیاهان به دلیل خوشبو بودن، داشتن زیبایی و پاکسازی هوای محیط، در همه زمان ها و مکان ها، از بهترین و اصلی ترین المان های دکوراسیون داخلی به حساب می آیند. رنگ سبز یک گلدان با سایزی مناسب در یک سمت از میز و آینه کنسول، نمایی زیبا خلق می کند و به این گوشه از خانه، جان می بخشد. اگر رنگ کنسول شما قهوه ای است، ترکیب رنگ سبز گل و گیاهان با آن، یک جلوه از طبیعت و تضاد زیبایی با کنسول ایجاد می کند که فضای خانه، پر انرژی و دوست داشتنی می شود.

گل های طبیعی در مقایسه با انواع مصنوعی انتخاب مناسب تری هستند؛ چراکه زیبایی طبیعی تری دارند و به تصفیه هوای محیط کمک می کنند؛ به همین منظور، گیاهان آپارتمانی که به شرایط نگهداری سختی نیاز ندارند را انتخاب کنید. به طور نمونه، گل ارکیده شاپرکی، درختچه جینسینگ، سانسوریا، گل آنتوریوم، پتوس و سیکلامن گزینه های مناسبی برای تزیین میز و آینه کنسول به شمار می روند و حال و هوای فوق العاده ای به محیط شما می بخشند.

  1. تزیین میز و آینه کنسول با تابلو دیواری

تابلوهای دیواری لوازم دکوری بعضا ارزشمندی هستند که جلوه و زیبایی خاصی به منزل شما می بخشند و می توانند به طور هم زمان، هم سلیقه افراد خانه و هم سبک دکوراسیون منزل را تداعی کنند. در صورتی که تمایل به نصب آینه در بالای میز کنسول ندارید، می توانید از تابلوی دکوراتیو استفاده کنید؛ چراکه یکی از بهترین مکان ها برای نصب تابلوی دیواری، بالای میز کنسول است و به این صورت، این اثر هنری در دید کامل و مرکز توجه قرار می گیرد و جلوه میز کنسول را نیز افزایش می دهد.

پیشنهاد می کنیم در زمان خرید کنسول، نوع وسایل تزیینی بالای آن را نیز مشخص کنید که می توانید در بالای میز کنسول روی دیوار، آینه یا تابلو نصب کنید و انتخاب از میان این دو گزینه، به سلیقه شخصی شما و دیگر المان های دکوراسیون بستگی دارد. به طور نمونه، اگر در محلی که میز کنسول را قرار می دهید، از پیش آینه ای نصب شده، بهتر است دیوار بالای میز کنسول را به کمک تابلوهای بزرگ و کوچک یا یک تابلو بزرگ تزیین کنید.

  1. تزیین میز و آینه کنسول با شمع و شمعدان

استفاده از شمع های زینتی یا شمعدان جهت تزیین میز و آینه کنسول، باعث ایجاد یک فضای گرم و چشم گیر در خانه می شود. بهتر است شمعدان هایی را انتخاب کنید که جنس یکسانی با کنسول شما دارند تا هماهنگی و زیبایی محیط افزایش پیدا کند؛ به طور نمونه، اگر کنسول شما شیشه ای است، از شمعدان های شیشه ای استفاده کنید و یا از شمعدان های نقره ای رنگ برای تزیین میز نقره ای کمک بگیرید.

همچنین، شمعدان های نصب شده در کنار آینه کنسول بر روی دیوار نیز، نمای زیبایی به محیط می بخشند. شما می توانید از شمعدان های سفره عقد خود برای روی میز کنسول استفاده کنید.

  1. تزیین میز و آینه کنسول با کتاب

حتما شما هم در اینترنت، تصاویری از میزهای کنسولی را دیده اید که با چند کتاب تزیین شده اند. در حقیقت، تفاوتی ندارد مکانی که میز و آینه کنسول چوبی خود را قرار می دهید کجای خانه باشد، کنسول ها همیشه یک گزینه عالی برای نمایش کتاب های مورد علاقه شما هستند. علاوه بر این، می توان از کتاب ها برای بالا بردن ارتفاع وسایل تزئینی دیگر و قرار دادن آن ها در یک سطح بالاتر استفاده کرد تا وسایل دکوری جلوه خوشایندتری ایجاد کنند.

  1. تزیین میز و آینه کنسول با آباژور

آباژورها به کمک نورپردازی ‌های مصنوعی می ‌توانند در جهت ایجاد یک محیط گرم و آرامش بخش به شما کمک کنند. برای تزئین میز و آینه کنسول، آباژورها در انواع و اشکال مختلفی وجود دارند که اصولا به طور مستقیم بر روی میز کنسول یا در کنار آن قرار می گیرند. ابعاد، مدل و رنگ نور آباژور باید متناسب با محیط خانه شما انتخاب شود تا جلوه زیبایی داشته باشد.

خرید انواع آینه کنسول چوبی و مدرن از هومتو

فروشگاه مبلمان و دکوراسیون هومتو، با سال ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع وسایل چوبی و دکوراتیو، ارائه دهنده انواع مبلمان، میز ناهارخوری، سرویس خواب، میز تلویزیون و… در طرح و رنگ های متنوع است.

طراحان گروه هومتو، همه سفارشات (آینه کنسول، مبلمان، میز اداری و…) را به طور کاملا اختصاصی و بر اساس سلیقه شما مشتری عزیز طراحی و آماده می کنند. شما می توانید طرح یا تصویر محصول مورد نظر خود را برای طراحان هومتو بفرستید تا آن ها را در کم ترین زمان ممکن، آن را برای شما آماده کنند و با گارانتی مادام العمر به شما تحویل دهند.

شما عزیزان می توانید محصولات دکوراتیو مورد نیاز خود را متناسب با بودجه و سلیقه مورد نظر خود تهیه کنید و خانه خود را به یک فضای آرامش بخش و زیبا تبدیل کنید. کارشناسان هومتو hometofurniture.com مشتاقانه منتظر تماس شما برای مشاوره و یا هماهنگی جهت خرید محصولات هستند.