تست های کرونا همچنان چالش جدی تکواندو/ اعتراض به تغییر برنامه

تست های کرونا همچنان چالش جدی تکواندو/ اعتراض به تغییر برنامه

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با حضور شش تیم‌های مس سونگون، مس کرمان، دانشگاه آزاد، پاس، لوزام خانگی کن و شهرداری ورامین طبق برنامه قبلی قرار بود با برگزاری ۱۲ دیدار از هفته‌های اول تا سوم فردا شنبه ۱۶ بهمن ماه آغاز شد.

در حالی که ساعت بازی‌ها نیز اعلام شده بود، عصر امروز سازمان لیگ فدراسیون تکواندو اعلام کرد که به دلیل مثبت شدن تست کرونای اعضای دو تیم لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی، با تعویق بازی‌های این دو تیم، تنها سه بازی و با حضور چهار تیم برگزار خواهد شد.

در همین خصوص سایر تیم‌ها به تغییر ناگهانی برنامه اعتراض کرده و خواستار راستی آزمایی از تست‌های مثبت ارائه شده از سوی دو تیم فوق شدند. این اعتراض به دبیر فدراسیون صورت گرفته و در نهایت قرار شد نمایندگانی از آزمایشگاه مورد تائید فدراسیون فردا صبح با حضور در محل سالن برگزاری از نفرات مورد نظر دو تیم تست مجدد گرفته شود.

با این وجود و طبق مقررات لیگ، در صورتی که ۲۵ درصد از نفرات تیم‌ها تست مثبت کرونا داشته باشند، بازی آنها معوق خواهد شد و در غیر این صورت می‌بایست در لیگ حاضر شوند که با توجه به شرکت نکردن در مراسم وزنکشی بازی‌های آنها به سود رقبا در جدول ۸ بر صفر ثبت خواهد شد.

به نظر می‌رسد تست‌های کرونا همچنان چالش جدی تکواندو در روزهایی باشد که فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود.

منبع : مهر