تسلیت خزاعی در پی درگذشت رضا داوودنژاد/ جامعه هنری به سوگ نشست

تسلیت خزاعی در پی درگذشت رضا داوودنژاد/ جامعه هنری به سوگ نشست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی با انتشار پیامی درگذشت رضا داوود نژاد، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون

درگذشت بازیگر محبوب و هنرمند دوست داشتنی رضا داوود نژاد جامعه هنری کشور را در سوگ نشاند. فقدان و کوچ زودهنگام این هنرمند جوان و با استعداد ضایعه‌ای جانسوز برای خانواده محترم و معزز داوودنژاد و جامعه بزرگ هنری و سینمایی کشور است.

سینمای ایران، فراتر از هنرمندی‌های او، در اندوه از دست دادن صفا، صمیمیت، صداقت و معرفت جاری در وجود او است. علاقمندان سینما، خاطرات ارزنده و نقش آفرینی‌های ماندگار رضای عزیز را با آن شخصیت زلال و چهره مهربان و متبسم فراموش نخواهند کرد.

با اندوه و تاسف فراوان این مصیبت سخت را به سینماگر خوب کشورمان علیرضا داوودنژاد پدر بزرگوار آن مرحوم، خانواده محترم داوونژاد، جامعه هنری و سینمایی و همه علاقمندان سینما تسلیت می گویم و برای این عزیز سفر کرده شادی و غفران در جوار قرب الهی مسئلت می‌کنم.»

مرحوم رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران فعالیتش در سینما را از دوران کودکی و با فیلم «بی‌پناه» شروع کرد و طی سال‌های فعالیتش در فیلم‌های مطرحی چون «مصائب شیرین»، «مرهم»، «خیابان‌های آرام»، «هوو»، «لامینور»، «بی‌رویا» و … بازی کرده است.

وی در سریال‌های خاطره‌انگیزی چون ««پشت کنکوری‌ها»، «باغچه مینو»، «زندگی به شرط خنده» و «متهم گریخت» هم جلوی دوربین رفته بود.