تصمیم گرفتم ذهن خود را مدیریت کنم

تصمیم گرفتم ذهن خود را مدیریت کنم

بعضی وقت‌ها چیزهایی که درون ذهنمان می‌گذرند، می‌توانند ما را از دردسر‌های بزرگی دور کنند. یادآوری اینکه باید دل به کار بدهیم و روی کیفیت کارمان بیشتر تمرکز کنیم، اصلا و ابدا فکر مزاحمی نیست. بلکه باعث افزایش تمرکز در محل کار خواهد شد که در نتیجه کیفیت کار ما را بالا می‌برد.

زعفران اصلی و تقلبی

با توجه به خاصیت گیاه زعفران، از گذشته  تا به امروز زعفران اصلیو تقلبی وارد بازارهای مختلف می شده است و آن معمول بوده است، امروزه هم افراد سودجو و فرصت طلب با توجه به قیمت بالای زعفران، مواد و ترکیبات مختلف بی ارزش و بعضا مضر را با زعفران مخلوط و به بازار عرضه می کنند.

بطری پلاستیکی فانتزی

امروزه استفاده از بطری پلاستیکی فانتزی به دلیل مزایای متعددی که  این نوع ظروف دارند، بسیار گسترش یافته است، انواع بطری پلاستیکی فانتزی کوچک استوانه ای با ظرفیت های گوناگون در بازار موجود می باشد، و بسیاری از تولید کنندگان از این محصولات برای بسته بندی استفاده می کنند.

ایزوگام دولایه فویلدار

وقتی نام ایزوگام به گوش شما می خورد اولین چیزی که در ذهن شما تداعی می شود عایق بندی پشت بام است اما بهتر است بدانید ایزوگام دولایه فویلدارعایق بندی رطوبتی تنها محدود به پشت بام ساختمانها نشده و در بسیاری موارد از عایق بندی رطوبتی سرویسهای بهداشتی گرفته تا عایق بندی باتری موتور خودرو با استفاده از ایزوگام صورت می گیرد.