تعیین تکلیف پاداش مدال‌آوران از سوی کمیته ملی المپیک

تعیین تکلیف پاداش مدال‌آوران از سوی کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک و محسن بیرانوند، سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک صبح امروز، شنبه، ۱۷ تیر ماه از اردوی تیم ملی تپانچه بازدید کرد.

مبینی: هزینه مسابقات قهرمانی جهان ۴ میلیارد است

مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: محسن نصر اصفهانی با توجه به عملکرد تیم ملی تپانچه مدرک A مربی‌گری را دریافت کرد که به او تبریک می گویم و امیدوارم این روند برای همه مربیان ادامه داشته باشد. کمیته ملی المپیک پس از هر بازدید به فدراسیون کمک کرده است اما این رشته پر هزینه است. ما سه رویداد مهم داریم. اول یونیورسیاد که باید فشنگ و ساچمه فراهم شود. بعد از آن بلافاصله عازم مسابقات قهرمانی جهان در باکو خواهند شد و ۴ میلیارد هزینه این اعزام است و مهم‌ترین رویداد ماست چون توزیع سهمیه انجام می‌شود و از بازی‌های آسیایی مهم‌تر است.

برای بازی‌های آسیایی خوش‌بین هستیم

دبیر کل فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: بعد از باکو بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و سپس راهی کره‌جنوبی می‌شویم که برآورد ما برای این اعزام هم ۴ میلیارد تومان است. بعد از آن نیز مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک در اندونزی را در پیش داریم. اگر قرار است اعتباری داده شود باید الان انجام شود و بعداً دیر است. برای بازی‌های آسیایی خوش بین هستیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم. ۱۰ تا ۱۵ هزار فشنگ دریافت کردیم و علی رغم مشکلات کارها را پیش بردیم.

کبری غیاثی نیز ضمن خیر مقدم به مسئولین کمیته ملی المپیک عنوان کرد: بحث مالی دغدغه ورزشکاران و کادر فنی است و باید از آنها حمایت شود. این رشته پر هزینه هست و هر چه در این رشته بودجه تزریق شود باز هم کم است.

فرهادی زاد: بودجه فدراسیون‌ها برا ساس شاخص در نظر گرفته می‌شود

در ادامه مهین فرهادی‌زاد، نایب رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تبریک عید سعید غدیر، افزود: عیدی کوچکی از سوی کمیته ملی المپیک برای ورزشکاران و مربیان واریز شده است.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه در خصوص پرداخت بودجه فدراسیون‌ها اظهار داشت: کمیته ملی المپیک برای فدراسیون‌ها بودجه بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته است و بلافاصله پس از دریافت، واریز خواهد شد. در این رشته خوشبختانه هر دو بخش موازی جلو رفته و امروز اینجا هستیم تا به شما خدا قوت بگوییم چرا که می‌دانیم با تمام توان در حال تمرین هستید. تمرکز نکته اصلی تیراندازی است این رشته ممکن است که در ظاهر ساده به نظر برسد ولی پیچیدگی‌ها و سختی‌های خودش را دارد لذا از همه مسئولین، کادر فنی و مربیان و ورزشکاران تشکر و قدردانی می‌کنم.

بیرانوند: دغدغه همه فدراسیون‌ها مشکلات مالی است

سپس محسن بیرانوند، سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی ضمن تشکر از کادر فنی و ورزشکاران اظهار داشت: بنده به عنوان سرپرست مرکز نظارت خودم را مسئول پاسخ گویی به مشکلات ورزشکاران در کلیه رشته‌ها می‌دانم. مشکلات مالی، دغدغه اصلی همه فدراسیون‌ها هست. تصمیم نهایی در مورد پاداش مدال‌آوران در روزهای آینده نهایی خواهد شد قطعاً در مقابل تلاشی که می‌کنید ناچیز خواهد بود ولی نسبت به ادوار گذشته بهتر خواهد بود.