تلاش و برنامه ریزی میلیونرم کرد

تلاش و برنامه ریزی میلیونرم کرد

سر کار نروید که کار کنید؛ سر کار بروید تا پیشرفت کنید و تجربیات طلایی کسب کنید. تجربیات ما در همه مسیر ها مانند کلیدی راهگشا عمل میکنند و مسیر رسیدن به موفقیت را برایمان هموار می سازند. من هم روزی تصمیم گرفتم با برنامه ریزی دقیق و بکارگیری از تجربیاتم در گذشته مسیر جدیدی را با تجارت آغاز کنم. حال امروز یک تاجر موفق هستم و در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم.

فوم ضد حریق

فوم ضد حریق برای عملیات اطفا حریق با روش ایجاد حائل برای رسیدن اکسیژن به آتش و از کار افتادن اکسیژن مثلث آتش است.استفاده از فوم ضد حریق می تواند موجب قطع رسیدن اکسیژن به آتش شود که با این اتفاق دیگر احتراق امکان پذیر نمی باشد.این فوم می تواند اکسیژن اطراف آتش را از 21 درصد به زیر 15 درصد کاهش دهد پس با کاهش اکسیژن آتش سوخت اصلی خود برای ادامه حیات را از دست می دهد.استفاده از این فوم برای تمامی آتش سوزی ها می تواند مناسب باشد به غیر از آتش سوزی هایی که اشتعال آن ها به خاطر اتصالات الکتریکی بوده است.

فوم عایق صوتی

فوم عایق صوتی یکی از وسایلی است که باعث می شود تا فشار محیط کاهش پیدا کند که این عملکرد در نهایت باعث کم شدن صدای محیط می شود.عملکرد فوم های عایق صوتی به نوع گیرنده و فرستنده بستگی دارد و می تواند با توجه به آن ها شدت عملکرد خود را تغییر دهد.این فوم ها می توانند از جنس و متریال مختلف و متفاوتی تولید شوند که بر روی سقف و دیوار و کف قابل نصب و اجرا هستند.فوم های عایق صوتی می توانند باعث شوند سر و صدا در محیط کاهش پیدا کند و از طرفی می تواند باعث کنترل شدن آن می شود.عایق صوتی می تواند باعث شود صدا های نا خواسته اطراف کاهش پیدا کند و صدا در محیطی که در آن حضور دارید بدون پژواک باشد.

فوم گیلان

فوم گیلان با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و براساس به روزترین روش ها و مطابق با اصول و استاندارد بین المللی تولید می شود.نصب فوم نیز توسط افراد خبره و مجرب به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.از جمله ویژگی ها و مشخصات این نوع فوم ها می توان به عایق بودن آن در برابر حرارت و صدا نام برد به گونه ای که با نصب آن هیچگونه صدایی از فوم عبور نمی کند.همچنین کیفیت این محصول به اندازه ای بالاست که در برابر فشارها و ضربه های ناگهانی مقاومت می کند و در نتیجه می توان گفت ضد زلزله است.وزن بسیار سبکی دارد و به همین دلیل به سادگی قابل حمل و نقل و جا به جایی است.