تمجید ویژه سرمربی و مدیر ورزشی پالما از کاپیتان تیم ملی فوتسال/ طیبی: دوست داشتم در بهترین لیگ جهان بازی کنم

تمجید ویژه سرمربی و مدیر ورزشی پالما از کاپیتان تیم ملی فوتسال/ طیبی: دوست داشتم در بهترین لیگ جهان بازی کنم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین طیبی پس از عقد قرارداد با باشگاه پالمای اسپانیا، در گفت‌وگو با سایت این باشگاه اظهار داشت: زمانی که پالما به من پیشنهاد داد، فرصتی یافتم که در راستای اهداف حرفه‌ای من بود. دوست داشتم در بهترین لیگ جهان بازی کنم و می‌دانم پالما یکی از تیم‌های بزرگ این لیگ است. اشتیاق زیادی برای چالش جدید و پیوستن به تیم دارم. کار بسیار سختی در اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم فصلی فراموش‌نشدنی برای هواداران بسازیم.

ژوسه تیرادو مدیر ورزشی باشگاه پالما نیز با تمجید از کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران تصریح کرد: طیبی بازیکنی بزرگ در رده بین‌المللی است و پیشینه او، همین موضوع را نشان می‌دهد. طیبی بدون شک بهترین بازیکن آسیاست و دوران حرفه‌ای باورنکردنی داشته است؛ به‌ویژه ظرف پنج سال اخیر. او یک بازیکن معیار، برنده، گلزن و دارای شخصیتی عالی است.

وی با بیان اینکه ستاره پیشین بنفیکا می‌تواند هر کاری را در زمین انجام دهد، خاطرنشان کرد: طیبی توانایی خود را در تیم‌های غیرت و بنفیکا نشان داده و داشتن چنین بازیکنی برای ما یک نعمت است. از جذب وی بسیار خوشحال هستیم و تلاش می‌کنیم بیشترین بهره را از او ببریم. خرید طیبی گامی رو به جلو و بسیار بزرگ در خط حمله تیم ما محسوب می‌شود.

آنتونیو وادیو سرمربی تیم پالما نیز درباره خرید ایرانی تیمش گفت: طیبی در سطح بین‌المللی بسیار باتجربه است و باید تفاوت را در لحظات دشوار رقم بزند. او گلزنی است که در حرکات یک در مقابل یک و نیز استفاده از موقعیت‌ها تبحر دارد. حسین اهل رقابت است، عادت دارد برای چیزهای عالی بازی کند و در بازی‌های مهم حاضر است به میدان برود.

سرمربی نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر اسپانیا با بیان اینکه ویژگی‌های طیبی متناسب با شرایط پالماست، عنوان کرد: طیبی در همه تیم‌ها نقش رهبر را ایفا کرده است و امیدوارم خودش را به سرعت با شرایط پالما وفق بدهد. طیبی مدت‌هاست که خارج از ایران بازی می‌کند و همیشه با تیم‌هایش سریعاً مطابقت یافته است. می‌خواهیم که او همیشه در سطح خودش باشد.

فوتسال , حسین طیبی , لژیونرهای فوتبال ایران , فوتسال ایران ,

تصویری که باشگاه اسپانیایی از طیبی منتشر کرده است

انتهای پیام/

منبع : تسنیم