تنیسورهای نوجوان ایران در مسابقات سطح دو آسیا فینالیست شدند

تنیسورهای نوجوان ایران در مسابقات سطح دو آسیا فینالیست شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در رقابت‌های کمتر از ۱۴‌سال سطح ۲ آسیا و در دیدارهای امروز هانا شعبانپور برابر گلسا رحیمیان دیگر نماینده ایران با برتری مشابه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید تا به فینال هفته پایانی راه یابد. در دیگر بازی برگزار شده کیارش صادقی برابر بازیکنی از یمن به میدان رفت که این بازی با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت تا صادقی نیز راهی فینال این رقابت‌ها شود.

رامتین رافعی در سومین دیدار برگزار شده به مصاف نماینده عربستان رفت، او در این بازی ۶ بر یک و ۶ بر ۴ برنده از زمین بازی خارج شد اما عسل فرحبدنیا نیز رو در روی تنیسوری از ترکمنستان قرار گرفت که در این بازی فرحبدنیا نتیجه را واگذار کرد. با این نتیجه گلسا رحیمیان و عسل فرحبدنیا فردا برای کسب مقام سومی و چهارمی به مصاف هم می‌روند.

در بخش دبل، کیارش صادقی و رامتین رافعی در برابر تیم ترکمنستان به میدان رفتند که این بازی با برتری ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ تیم ایران به پایان رسید تا صادقی و رافعی به فینال هفته پایانی راه یابند. در بخش دختران نیز هانا شعبانپور و گلسا رحیمیان برابر تیم عمان قرار گرفتند که در این بازی نیز تیم ایران ۶ بر صفر و ۶ بر یک پیروز شده و به فینال این مسابقات راه یافتند.

گفتنی است در این دوره از مسابقات ۲۸ تنیسور از کشورهای ایران، عراق، عمان، یمن، امارات، ترکمنستان، عربستان و بحرین حضور دارند.