تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند

تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یازدهمین دوره رقابت‌های بین المللی فجیره صبح امروز یکشنبه با برگزاری مسابقات رده سنی بزرگسالان و با حضور ۴۵۹ تکواندوکار در ورزشگاه «شیخ زائد» شهر فجیره آغاز می‌شود. مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها عصر شنبه برگزار شد و نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.

در وزن ۵۸- کیلوگرم که ۵۴ تکواندوکار حضور دارند، ابوالفضل زندی در بالای جدول دور نخست استراحت دارد و سپس به دیدار دو تکواندوکار از قزاقستان می‌رود. در قسمت پایین همین جدول علیرضا حسین پور نیز با قرعه مشابه با زندی. بعد از یک دور استراحت باید با برنده مبارزه دو تکواندوکار قراقستانی پیکار کند.

در این سمت جدول باربد جباری (عضو تیم گلستان) ابتدا با «محمد شریف» از مصر پیکار می‌کند و در صورت برتری به دیدار برنده مبارزه هند و آذربایجان خواهد رفت. احتمال مبارزه حسین پور و زندی در مرحله یک هشتم نهایی وجود دارد،

در سمت دیگر جدول وزن ۵۸- کیلوگرم مهدی حاج موسایی نیز همانند زندی و حسین پور دور نخست را استراحت کرده و سپس با برنده مبارزه دو تکواندوکار قراقستانی دیدار خواهد کرد.

در وزن ۸۷+ کیلوگرم که ۲۱ تکواندوکار وزنکشی کرده‌اند، میرهاشم حسینی در مبارزه اول به دیدار «مهند ابولطیف» از عربستان می‌رود و در صورت پیروزی «روسلان زاپاروف» از قزاقستان را پیش رو خواهد داشت. آرین سلیمی دیگر نماینده کشورمان در این وزن ابتدا «ماولونوف» تکواندوکار ازبکستانی را پیش رو دارد و در ادامه باید با برنده مبارزه میرهاشم حسینی، قزاقستان یا ازبکستان پیکار کند.

مجید افلاکی به عنوان سرمربی، رضا ایمان زاده مربی و دکتر یاوری پزشک تیم ملی در این مسابقات هستند.