تیم ملی ایتالیا از 2023 آدیداس‌پوش می‌شود/ پایان همکاری 20 ساله «پوما» و آتزوری

تیم ملی ایتالیا از 2023 آدیداس‌پوش می‌شود/ پایان همکاری 20 ساله «پوما» و آتزوری

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد قرارداد طولانی مدت با کمپانی آلمانی تولید البسه ورزشی (آدیداس) منعقد کرده که به واسطه آن از ماه ژانویه ۲۰۲۳، تیم‌های ملی این کشور (مردان، زنان، جوانان، فوتسال، فوتبال ساحلی و بازی‌های کامپیوتری) از محصولات این شرکت استفاده خواهند کرد. به این ترتیب فدراسیون فوتبال ایتالیا و تیم ملی این کشور پس از 20 سال همکاری مشترک با «پوما» به همکاری اسپانسری پایان خواهد داد.

گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در این خصوص اظهار داشت: اعلام همکاری با آدیداس مایه افتخار فدراسیون فوتبال ایتالیاست. این همکاری نشان‌دهنده گامی اساسی در مسیر رشد جذابیت تجاری ما است و روند توسعه برند ما را در ایتالیا و خارج از کشور تقویت می‌کند. شور و اشتیاقی که ما در آدیداس دیدیم، همان چیزی است که فدراسیون فوتبال ایتالیا هر روز در ارتقای همه تیم‌های ملی ایتالیا و فوتبال ایتالیا در هر سطحی عمیق‌تر روی آن کار می‌کند.

کاسپر رورسد مدیر عامل آدیداس هم خاطرنشان کرد: ما بسیار مفتخریم که این همکاری طولانی مدت با فدراسیون فوتبال ایتالیا را اعلام می‌کنیم. ما از پیوستن یکی از موفق‌ترین تیم‌های ملی به مجموعه فدراسیون‌های بین‌المللی ما در کنار غول‌های دیگر مانند فدراسیون فوتبال آلمان، فدراسیون فوتبال اسپانیا، فدراسیون فوتبال آرژانتین و اتحادیه فوتبال بلژیک هیجان‌زده هستیم و بی‌صبرانه منتظر هستیم تا با هم به اهداف بزرگ دست یابیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم