تیم ملی والیبال با مربی ایرانی بهتر از خارجی ها نتیجه گرفت

تیم ملی والیبال با مربی ایرانی بهتر از خارجی ها نتیجه گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کارخانه مربی والیبال در خصوص بازی ایران و لهستان اظهار داشت: ما با بضاعت ۴۰ الی ۵۰ درصدی به مسابقات رفتیم و بعد از بازی سرمربی تیم لهستان بازی بازیکنان تیم ما را تحسین کرد. در حال ساختن تیم جدید هستیم و برخی از آنها هم آسیب دیده بودند، اما بازی به بازی بهتر شدیم.

کارخانه در گفتگو با برنامه صبح و ورزش شبکه رادیویی ورزش بیان داشت: به آقای عطایی و همکارانش بهترین نمره را می‌دهیم. کادر فنی هنر خود را نشان داد و با صبوری و تحمل در مورد انتقادات بعد از باخت در برابر ژاپن و هلند، باعث شد بازیکنان بعد از آن خودشان را پیدا کنند. برد برابر آمریکا و لهستان خودباوری ما را بیشتر کرد. هر چه جلوتر آمدیم تیم منسجم‌تر شد. ما این بازی‌ها را تیمی بردیم.

وی خاطرنشان کرد: ما چهار بازی پا به پای لهستانی‌ها بازی کردیم. لهستان تیم اول دنیاست. هر کاری که لازم بود کادر فنی و بازیکنان ما انجام دادند. یادمان نرود ما با بضاعت ۴۰ الی ۵۰ درصدی بودیم. در بازی پنجم شروع خوبی نداشتیم و زمانی در ۱۵ تایی عقب باشیم کار سخت‌تر می‌شود.

این مربی والیبال بیان کرد: به آینده این تیم خیلی می‌توان امیدوار بود. صادقانه باید گفت در والیبال راه روشنی داریم و باید تجربه کسب کنیم تا روند تیمی قوی‌تری را داشته باشیم.

وی در پایان گفت: ما نسبت به سال گذشته با مربی خارجی، امسال عملکرد بهتری داشتیم.

منبع : مهر