جایگاه برتر خود را در بازار با مس تصاحب کردم

جایگاه برتر خود را در بازار با مس تصاحب کردم

زمانی که به رقبای یک بازار نگاهی بیاندازیم متوجه خواهیم شد که همه آنها بر سر کسب جایگاه برتر و افزایش بازار هدف خود تلاش می کنند. که کسانی که از روش های اصولی پولسازی بهره می گیرند می توانند موفق شوند و پیشرو بازار شوند. من با پیاده سازی این روش ها در فروش محصول مس به جایگاه برتری نسبت به رقبا دست یافتم و ثروتمند شدم.

مس زنجان

قیمت محصولات مس زنجان از دیگر ظروف مسی استان های کشور گران تر بوده و علت آن نیز کیفیت و عمر مفید بالای آن هاست. کیفیت، ظرافت، کارایی و عمر مفید بالا را می توان اصلی ترین مشخصات مس زنجان دانست که در ادامه تخصصی تر مورد بررسی قرار خواهند گرفت. جالب است بدانید که قدمت تولید ظروف مسی در زنجان به بیش از هزار سال و قبل از دوره ساسانیان باز می گردد. همین تجربه بالای صنعت گران زنجان و سال ها انتقال سینه به سینه آن از نسل های پیشین موجب ظرافت بالای مس زنجان شده است.

مس ذوبی ضایعات

در واقع، حدود ۸۰ درصد از کل مسی که امروزه استفاده می‌ شود، بازیافت شده مس ذوبی ضایعات است و مورد استفاده مجدد قرار می‌ گیرد.مس ذوبی ضایعات انواع مختلفی دارد که برخی از آنها را بیان می کنیم.از سری مشخصات مس ذوبی ضایعات می توان به موارد زیر اشاره داشت.با ارزش ترین نوع مس ذوبی ضایعات، مس روشن است که بدون پوشش و بدون آلیاژ از عایق، رنگ و سایر ناخالصیها پاک می شود و استفاده مجدد یا بازیافت آن را آسان می کند.سیم مسی سوخته از دیگر انواع این محصول است که شبیه به مس روشن لخت است؛ اما دارای آثار اکسیداسیون است.

مس زنجان کیلویی

مس زنجان کیلویی از نرخ پایین تری برخوردار هستند. این محصولات امروزه در بازار به صورت کیلویی به فروش می رسند که موجب می شود قیمت مصوب و ثابتی بر خرید و فروش مس حاکم باشد.مس زنجان از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارد و این پارامتر را می توان از اصلی ترین مشخصات این محصول دانست.امروزه ظروف مسی زنجان در بازارهای مختلف کشور به فروش می رسند که معمولا قیمت کیلویی آن ها از سایر همتایان خود بیشتر است.همچنین این ظروف وزن بیشتری نیز از محصولات سایر استان ها دارند که نشأت گرفته از ضخامت بالای ورقه های مسی به کار رفته در آن هاست.