جدال ۴۲۸ تکواندوکار در جام ریاست فدراسیون جهانی

جدال ۴۲۸ تکواندوکار در جام ریاست فدراسیون جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات در دو بخش مبارزه و پاراتکواندو و در دو گروه مردان و زنان با حضور، ۴۲۸ تکواندوکار از افغانستان، آذربایجان، هند، ایران, عراق، قزاقستان، لبنان، نپال، عمان، پاکستان، تاجیکستان، ترکیه و، ازبکستان به همراه تیم پناهندگان به مدت ۵ روز به رقابت خواهند پرداخت. از این تعداد ۱۵۹ تکواندوکار در بخش زنان و ۲۵۶۹ تکواندوکار در بخش مردان حضور دارند.

طبق برنامه در گروه بانوان پذیرش بازیکنان اوزان ۴۶-، ۵۳-، ۶۲- و ۷۳- کیلوگرم روز گذشته ۱۷ اسفند انجام شد. وزن‌کشی این اوزان امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ در خانه تکواندو است و پس از آن ساعت جلسه سرپرستان و مراسم قرعه‌کشی بخش بانوان انجام می‌شود. جلسه هماهنگی داوران نیز ۱۸ اسفند ماه از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۲:۰۰ در دو بخش تئوری و عملی برگزارمی شود.

مبارزات این چهار وزن فردا پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. مبارزات اوزان ۴۹-، ۵۷-،۶۷- و ۷۳+ کیلوگرم نیز جمعه ۲۰ اسفندماه برگزار خواهد شد.

در گروه مردان هم پذیرش تکواندوکاران جمعه ۲۰ اسفند ماه انجام می‌گردد، تکواندوکاران در اوزان ۵۴-، ۶۳-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم شنبه ۲۱ اسفندماه و اوزان ۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۷+ کیلوگرم هم یکشنبه ۲۲ اسفندماه به دیدار رقبای خود می‌روند.

رقابتهای پاراتکواندو هم دوشنبه ۲۳ اسفندماه در بخش و در نوبت صبح انجام می‌شود ودر نوبت عصر هم تکواندوکاران مرد به میدان می‌رود.

منبع : مهر