جدیدترین طراحی ویلا کلاسیک مدرن با گروه معماری تهران گاردن

جدیدترین طراحی ویلا کلاسیک مدرن با گروه معماری تهران گاردن

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با توجه به میل افراد به داشتن یک ویلای مدرن و جذابیتی که طرح های کلاسیک دارند، در سال های اخیر بیشتر سفارشات ساخت و ساز ویلا حول طراحی ویلا کلاسیک مدرن بوده است. از این روی اهمیت زیادی دارد که انجام این کار را به دست تیم و گروه هایی سپرد که به صورت حرفه ای نسبت به طراحی و ساخت و ساز ویلا مطابق با جدیدترین طرح ها و استانداردها اقدام کنند.

طراحی ویلا مدرن از سرویس خدمات برتر گروه تهران گاردن به شمار می رود که در کمال اطمینان می توانید پروژه ساخت ویلای خود را به این تیم سپرده و مطمئن باشید که طرحی منحصر به فرد و یونیک به شما عرضه خواهد کرد. به واقع این گروه بهترین طرح های ساخت ویلای کلاسیک را ارائه می کند. همچنین ویلاسازی کلاسیک مدرن با سبک های جانبی عالی را از این طریق سفارش داده و تجربه کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

images_1659428008.jpg

پلان ویلا کلاسیک

نخستین چیزی که باید در یک طراحی ویلا کلاسیک مدرن به آن توجه کردن، پلان ویلا کلاسیک است. پلان ویلا با در نظر گرفتن طرح و کانپست اولیه طراحی شده و باید دارای تمام جزئیات و مواردی باشد که در مراحل بعدی نیاز است که به ان ها پرداخته شود. سبک ویلاسازی کلاسیک به خوبی در این پلان اولیه جای داشته و مطابق با آن دیگر قسمت ها پیش خواهد رفت.

طراحی ویلای نئوکلاسیک

سبک نئوکلاسیک همیشه مورد توجه علاقه مندان به ساخت ویلاهای خاص قرار داشته و در صورتی که مایل به ساخت چنین ویلایی باشید، لازم است که ساخت و ساز آن را به دست تیم های حرفه ای بسپارید که طراحی اولیه درست مطابق با استانداردها و ساختارهای نئوکلاسیک باشد. در حقیقت کسری ساخت این سبک ویلاها در کشور باعث شده تا شناخت خوبی نسبت به آنها وجود نداشته و اکثر افراد سبک نئوکلاسیک را با سبک کلاسیک عادی اشتباه بگیرند.

طراحی ویلا کلاسیک دوبلکس

دوبلکس سازی در حوزه ساخت ویلاهای کلاسیک، بسیار رواج داشته و به ویژه در شرایطی که مساحت زمین ویلا آن قدرها بزرگ نباشد، طراحی ویلا کلاسیک دوبلکس به عنوان یک راه حل عالی جایگزین در نظر گرفته می شود. به این شکل طراح نیز با راحتی بیشتری المان های کلاسیک سازی را پیاده سازی کرده و استفاده از ستون های معروف سبک کلاسیک در فضای دوبلکس، به زیبایی بیشتری انجام خواهد شد.

images_1659428030.jpg

طراحی ویلای کلاسیک کوچک

در صورتی که زمین در اختیار شما به لحاظ مساحتی کوچک باشد، بهتر است برای طراحی ویلای کلاسیک کوچک، از ساخت ویلاهای دوبلکس بهره ببرید که اگر چه مساحت زیربنای محدودتری دارند، اما به لحاظ وسعت مساحتی که در نهایت به عنوان کاربری ارائه خواهند داد، همچنان وسعت مورد نیاز را تامین کنند. به این شکل می توان یک ویلای جمع و جور کلاسیک با نمایی مدرن و امروزی ایجاد کرد که از اقامت در آن لذت زیادی خواهید برد.

طراحی ویلای کلاسیک کوچک، نیازمند کاری کاملاً حرفه ای است که تیم طراحی بتواند از همان مساحت کم زمین، بهترین طراحی را ایجاد کرده و به معنای واقعی بهینه سازی فضا را اجرایی کند. به این شکل تمامی فضاها و محوطه سازی های لازم در قلب چنین ویلایی پیاده سازی شده و مشتری می تواند نهایت استفاده را از همان مساحت محدود و کوچک خود داشته باشد.

طراحی ویلا کلاسیک لوکس

لوکس سازی چیزی است که این روزها بسیار نسبت به آن تمایل شکل گرفته و بیشتر افرادی که قصد ساخت و ساز یک ویلای جدید و حتی ترمیم و بازسازی ویلاهای قدیمی خود را دارند، به سمت آن نیل پیدا می کنند. استفاده از المان های لوکس سازی، باعث خواهد شد که یک بنای معمولی، مدرن و بسیار شیک به چشم آمده و قدر و قیمت بیشتری نیز پیدا کند. در حقیقت لوکس سازی در نهایت بر ارزش ریالی ملک شما نیز افزوده و باعث خواهد شد که یک ویلای چشمگیرتر به نظر برسد.

images_1659428054.jpg

دکوراسیون داخلی ویلا کلاسیک

لازم است که حتماً دکوراسیون داخلی ویلا کلاسیک نیز با سبک ساخت و ساز اصلی آن در تناسب باشد. خلق کردن چنین هارمونی در نهایت باعث خواهد شد که نتیجه کار به مراتب ارزنده تر بوده و بتوان برداشت بهتری از چیزی که برای ساخت یک ویلا امروزی نیاز داریم، حاصل کرد.

از این روی لازم است که یک برنامه ریزی درست برای طراحی دکوراسیون داخلی ویلا کلاسیک داشته و به لحاظ رنگ بندی، دکورسازی، خرید تجهیزات و لوازم و حتی جایگذاری و موقعیت قرارگیری آنها نیز از همان سبک کلاسیک و در عین حال مدرن، بهره برد. این کمک خواهد کرد تا یک یکپارچگی به لحاظ محیط بیرونی و درونی در ویلای شما حاصل شده و بتوانید به این شکل بهترین بهره برداری از آن را داشته باشید.

سخن آخر

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همین طور دریافت مشاوره حرفه ای که به شما کمک کند بهترین تصمیم گیری در این خصوص را داشته باشید با تیم و گروه معماری تهران گاردن تماس حاصل نمایید. همین طور توصیه می کنیم که این مطلب را برای دوستان و آشنایان خود نیز ارسال نموده و اطلاعات آن را با آنها به اشتراک بگذارید.

جهت مشاوره طراحی ویلا با شماره ها ی ۰۹۱۲۴۰۲۰۱۰۹ و ۰۲۱۲۶۴۲۸۴۵۱ تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : مهر