جزئیات جلسه مشترک هئیت رئیسه مجلس خبرگان و کمیسیون‌ها

جزئیات جلسه مشترک هئیت رئیسه مجلس خبرگان و کمیسیون‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد خاتمی امروز (پنجشنبه ۳۰ تیر ماه) در جمع خبرنگاران درباره جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: این جلسه بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۵ آئین نامه خبرگان است مبنی بر اینکه در فاصله دو اجلاسیه عادی خبرگان و حداقل دو ماه پیش از برگزاری اجلاسیه رسمی، یک جلسه متشکل از اعضای هیئت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌ها برگزار شود.

وی ادامه داد: در این جلسه ۲۰ نفر از اعضای مجلس خبرگان رهبری با حضور رئیس جمهور صحبت کردند. یکی از مباحث درباره وضعیت معیشتی مردم و گرانی‌ها و راهکارهای رفع آن بود. اعضای مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم هستند و باید درددل مردم را به مسئولان برسانند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: وزیر امور اقتصادی و دارایی هم در این جلسه حضور یافت و درباره وضعیت معیشتی مردم و اقتصاد کشور توضیحاتی را ارائه داد.

آیت الله خاتمی ادامه داد: مسئله دوم برجام بود که اعضای مجلس خبرگان گفتند که آن مقداری که قابل توضیح است، مسئولان برای مردم توضیح دهند و بگویند که برجام در چه مرحله‌ای است.

وی بیان کرد: مسئله بعدی که مطرح شد درباره موضوع بی حجابی بود که متأسفانه برخی رعایت نمی‌کنند و حتی در اماکن عمومی کشف حجاب می‌کنند که کاری خلاف قانون است.

تکمیل می شود…

منبع : مهر