جشن قهرمانی شمس آذر چهارشنبه برگزار می‌شود

جشن قهرمانی شمس آذر چهارشنبه برگزار می‌شود

حسین باجیوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به کسب عنوان قهرمانی نماینده قزوین در لیگ دسته یک فوتبال کشور اظهار کرد: این قهرمانی اتفاقی بزرگی است که در تاریخ قزوین ثبت می‌شود و باید آن را به مردم قزوین تبریک بگوییم.

وی با بیان اینکه آخرین بازی خانگی تیم فوتبال شمس آذر چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می‌شود، اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته و موافقت فدراسیون فوتبال و همچنین سازمان لیگ بعد از این بازی جشن قهرمانی و مراسم اهدای جام برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین بیان کرد: امیدواریم با حضور با شکوه مردم قزوین در این بازی جشن قهرمانی شمس آذر نیز به طور همزمان با آئین سنتی پنجاه بدر برگزار شود.

وی همچنین از تلاش برای رفع مشکلات ورزشگاه سردار آزادگان خبر داد و عنوان کرد: با همراهی استاندار، مالکین باشگاه و همچنین و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به دنبال حل نواقص ورزشگاه هستیم تا فصل آینده میزبان خوبی در لیگ برتر باشیم.

گفتنی است پیش از این قرار بود جشن قهرمانی و ارائه جام به تیم شمس آذر در آخرین بازی این تیم در سیرجان برگزار شود اما مسئولین باشگاه شمس آذر و مسئولین استان قزوین در تلاش بودند تا جام در آخرین بازی خانگی و در زمین شمس آذر و همزمان با آئین سنتی پنجاه بدر به تیم قهرمان اهدا شود.