جودوکاران اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی معرفی شدند

جودوکاران اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی طی روزهای ۱۷ تا ۲۷ مرداد ماه سال جاری به میزبانی قونیه در کشور ترکیه برگزار خواهد شد. سرانجام با تصمیم کادر فنی تیم ملی مردان و بانوان تکلیف اسامی نفرات اعزامی به این مسابقات مشخص شد.

تیم ایران قرار است با ترکیب ۷ جودوکار در بخش مردان و ۷ جودوکار در بخش بانوان در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند. جودوکاران کشورمان در این دوره از رقابت‌ها در بخش مسابقات تیمی و انفرادی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

تیم مردان با ترکیب حمیدرضا پاپی در وزن ۶۶- کیلوگرم، محمد صدیقی و وحید جدی در وزن ۷۳- کیلوگرم، مهدی فتحی پور در وزن ۸۱- کیلوگرم، محمد سعیدی و قاسم باغچقی در وزن ۹۰ کیلوگرم و حمید رضا ملک زاده در وزن ۱۰۰ کیلوگرم با هدایت محمدرضا حاج یوسف زاده مدیر فنی و محسن ذکریا در این دوره از بازی‌ها حضور خواهد داشت.

شیوا جهانگیری در وزن ۴۸- کیلوگرم، فاطمه کمالی در وزن ۵۲- کیلوگرم فاطمه کمالی، سایان چگینی در وزن ۵۷- کیلوگرم، محدثه حسینی در وزن ۶۳- کیلوگرم، مریم بربط و ریحانه گیلانی در وزن ۷۰- کیلوگرم و فاطمه پیمانی وزن ۷۸ – کیلوگرم با هدایت تکتدم بی دل به عنوان سرمربی و سحر چغلوند به عنوان مربی نیز ترکیب تیم ملی بانوان را در این رقابتها تشکیل می‌دهند.

منبع : مهر