حضور در فولاد خوزستان را به روابط بین دو باشگاه موکول کردم

حضور در فولاد خوزستان را به روابط بین دو باشگاه موکول کردم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی شامگاه سه شنبه در نشست خبری پیش از مصاف تیم‌های ذوب آهن اصفهان و هوادار تهران اظهار داشت: تحلیل من از هوادار این است که این تیم دارای بازیکنان با تجربه بوده که آن‌ها سابقه حضور در لیگ را دارند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ما باید آگاه به این موضوع باشند که با تیم باتجربه ای بازی می‌کنیم. تیم ذوب‌آهن تیمی با ترکیب جدید بوده و طبیعی است که توسط بازیکنان اشتباه فردی انجام شود اما در مجموع به دنبال فلسفه جدیدی برای بازی این تیم هستیم و برای رسیدن به ترکیب رویایی نیاز به زمان داریم تا ضریب نظم این تیم بهبود یابد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: من می‌پذیرم که ذوب‌آهن در خط جلو فرصت سوزی دارد؛ امیدوارم بعد از تعطیلات با جذب بازیکنان جدید و بازگشت بازیکنان مصدوم این مشکل در تیم ما حل شود.

وی گفت: ضریب لو دادن توپ توسط بازیکنان موضوعی است که من می‌پذیرم ولی اینکه تیم از عقب بازی سازی کند را من از بازیکنان می‌خواهم؛ با وجود همه انتقادات از بازی قریشی، مصلح و محمدی راضی هستم.

ربیعی درباره شرایط جذب بازیکن تصریح کرد: بازیکن خارجی که قطعاً نخواهیم داشت؛ جوانان خوبی در آکادمی تیم داریم و علاقه داریم از این ظرفیت استفاده کنیم. همچنین در زمان باقیمانده در فصل نقل و انتقالات بازیکن جدیدی جذب می‌کنیم.

وی درباره خطاب به هواداران این باشگاه اضافه کرد: در موضوع اشتباهات داوری فکر می‌کنم پسندیده‌تر این است که با این سبک و سیاق اعتراض کنیم؛ امیدواریم تیم داوری در نهایت عدالت و آرامش بازی‌ها را سوت بزنند.

سرمربی ذوب‌آهن پیرامون شایعه حضورش در تیم فولاد بیان کرد: از باشگاه فولاد خوزستان به خاطر این پیشنهاد تشکر می‌کنم؛ باشگاه فولاد چون در قرارداد من بندی وجود داشت که مربوط به اختیار طرفین در جدایی است این پیشنهاد را مطرح کرد.

وی افزود: با توجه به این مسائل من نتیجه این موضوع را به روابط بین دو باشگاه موکول کردم که این موضوع با مخالفت باشگاه ذوب آهن مواجه شد و من در نهایت برای تیم فولاد آرزوی موفقیت می‌کنم.

ربیعی گفت: امیدوارم فردا هواداران ذوب‌آهن با حضور پرشور خود به تیم ما کمک کنند.