حملات دردناک تر و پایان ننگین برای متجاوزان در راه است

حملات دردناک تر و پایان ننگین برای متجاوزان در راه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن گفت: مرحله بعد شاهد حملات دردناک‌تر و هولناک‌تری در عمق راهبردی نظامی و اقتصادی متجاوزان خواهیم بود. اقدام متجاوزان به تشدید تنش‌ها به پایان جنگ کمکی نمی‌کند بلکه برعکس, دامنه جغرافیایی آن را گسترش می‌دهد، فرصت برقراری صلح را از بین می‌برد و باعث ناامنی و بی ثباتی در منطقه می‌شود.

وزیر دفاع یمن ادامه داد: اقدامات خصمانه فزاینده ائتلاف متجاوز سعودی ما را به سوی گزینه‌های نظامی راهبردی سوق می‌دهد که نتیجه‌ای جز شکست، پشیمانی و حسرت برای دشمن نخواهد داشت.

العاطفی تصریح کرد: عامل و علت اصلی تنش آفرینی‌های اخیر علیه یمن، آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و کشورهای متجاوز فقط اجرا کننده بودند. حملاتی که یگان موشکی و پهپادی یمن تا کنون در عمق خاک دشمن انجام داده است، فقط پیام‌های هشدار آمیز بوده است.

این مقام ارشد یمنی تأکید کرد: متجاوزان بدانند که ما می‌توانیم و ابزارهای قانونی و قدرتمندی در اختیار داریم که با آن، نادان‌ها و خیره سران را ادب خواهیم کرد. ما امروز بیش از هر زمان دیگری برای مقابله با بدترین احتمالات در دفاع از یمن و استقلال و وحدت آن آمادگی داریم.

وی خطاب به متجاوزان اظهار داشت: چالش را با چالش، تنش را با تنش و حمله را با حمله را پاسخ خواهیم داد؛ چشم در مقابل چشم و دندان در مقابل دندان. آنچه را که در طول هفت سال گذشته نتوانسته‌اید محقق سازید، هرگز محقق نخواهید ساخت و همچنان شکست‌های تلخ همراه شما خواهد بود.

العاطفی در پایان گفت: ما به دست نشاندگان واشنگتن و تل آویو می‌گوئیم اگر به تجاوزگری‌ها ادامه دهید، خود را به سوی سرنوشت نامعلومی سوق می‌دهید که پایانش حتماً برای شما تحقیرکننده و ننگین خواهد بود.

منبع : مهر