خانلرخانی حکم خود را گرفت

خانلرخانی حکم خود را گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه هفتم اسفندماه با حضور جمشید سهرابی رئیس و رضا خانی دبیر انجمن پاراتکواندو، کارگر مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون و علی کریمی صابر مربی تیم ملی پاراتکواندو مراسم معارفه پیام خانلرخانی در خانه تکواندو برگزار و وی کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد. پیش از این مراسم، سرمربی جدید تیم ملی پاراتکواندو به همراه سهرابی با حضور در دفتر رئیس فدراسیون تکواندو، حکم خود را از هادی ساعی دریافت کرد.

پیش از شروع نخستین تمرین تیم ملی پاراتکواندو رئیس انجمن پاراتکواندو طی سخنانی گفت: امیدوارم با حضور خانلرخانی، شاهد تداوم موفقیت‌های پاراتکوندو در میادین مهم بین المللی از جمله رقابت‌های قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی باشیم. هدف اصلی مجموعه فدراسیون تکواندو کسب مدال در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است و امیدوارم با تمرکز، همدلی و رفاقت برای تحقق این هدف تلاش کنید.

خانلرخانی نیز ضمن تشکر از کادر فنی پیشین تیم ملی پاراتکواندو و تمام کسانی که برای این تیم زحمت کشیده اند عنوان داشت که با انسجام و همدلی برای رسیدن به اهداف فدراسیون تلاش خواهیم کرد.

خانلرخانی حکم خود را گرفت

در این دوره از اردو جهت حضور پرقدرت در رقابت‌های جهانی، محمد طاها حسن پور، علیرضا بخت، امیرحسین علیزاده عرب، امیرمحمد حقیقت شناس، سعید صادقیان پور و حامد حق شناس حضور دارند.