خرید خرمای کبکاب شیره دار بهبهان

خرید خرمای کبکاب شیره دار بهبهان

از فراوان ترین خرماهای جنوب کشور می توان خرما کبکاب خشت شیره دار را نام برد. خرما به دلیل خواص فراوانی که برای بدن انسان دارد سفارش بسیار به مصرف آن شده است. از خواص خرما کبکاب فشار خون را تنظیم می کند چون خون را رقیق می نماید. خرما غنی از آهن است و برای رفع کم خونی مفید است.

انرژی که از خوردن خرما به بدن می رسد آن قدر زیاد است که به آن بمب انرژی لقب داده اند. مواد مغذی خرما برای سیستم ایمنی بدن انسان، رشد مو، سلامت پوست، درمان مشکلات روده و جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی لازم است لازم به ذکر است که این خوراکی خوشمزه خواص و همچنین کاربرد های زیادی در تهیه انواع ارده ها و کیک ها دارد که شما مخاطبین عزیز می توانید با مراجعه به سایت مجموعه آراد برندینگ نسبت به آگاهی از طرز تهیه آنها اقدام نمایید.

در خاصیت ضد سرطانی خرما هم که دیگر شکی نیست و طب قدیم و نوین هردو توصیه می کنند خرما در سبد غذایی گنجانده شده تا از اثرات سرطان زایی زندگی های ماشینی و شهری پیش گیری شود.

خوردن خرما در هنگام افطار و سحر در روایات اسلامی توصیه شده است چون برای رفع عطش و ممانعت از تشنگی بسیار موثر است.

تعیین قیمت خرما کبکاب خشت به چند عامل ربط دارد. از جمله این عوامل نوع بسته بندی آن است. در خرما بسته بندی حرف اول را می زند.

کشور ما دارای بیشترین تنوع در خرما می باشد که یکی از خوش طعم ترین آن ها خرمای کبکاب است. شرکت های مختلفی در زمینه بسته بندی و توزیع این محصول فعالیت می کنند که یکی از این شرکت ها خرمای کبکاب سنایی سعید سانا می باشد که با نام تجاری سانا محصولات خود را توزیع می کنند.

 خرمای کبکاب که از خرما های صادراتی ایران هم هست در مرحله ای که کال است و هنوز نرسیده که اصطلاحا خارک هم نامیده می شود به رنگ زرد می باشد و در مرحله ای که رسیده می شود و رطب نام می گیرد که مانند پودر قهوه خرما به رنگ قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره در می آید. شیرینی این خرما بسیار مناسب است و اصلا زننده نیست و به همین خاطر طرفداران زیادی دارد.

خرمای کبکاب شیره دار

به دلیل این که شیره زیادی در خرمای کبکاب شیره دار به کار رفته است خواص خرمای کبکاب این نوع خرما برای دهان و لثه بسیار مفید است. خاصیت آنتی بیوتیک این خرما موجب درمان عفونت دهان و لثه می شود. این خرما مملو از آنزیم است پس کار دستگاه گوارش بدن را تسهیل می کند. طعم این خرما عالی است چرا که مقدار شهد آن زیاد است

پس از برداشت خرمای کبکاب شیره دار آن را با دستگاه های مخصوص می فشارند و سپس در کارتن بسته بندی می کنند. خرمای فشرده کبکاب تعداد خرمای زیاد در حجم کم در خود جای داده است.
چون این نوع خرما به شکل فشرده عرضه می شود باید دقت شود هسته که با گوشت خرما مخلوط نشود.از جهت صرفه جویی در جا و نگهداری آسان تر داخل یخچال مقرون به صرفه است چون جای کمتری می گیرد.

خرید خرمای کبکاب بهبهان

میوه خرمای کبکاب در دسته خرما هایی است که صادرات می شود و چنانچه این خرما اصالت بهبهان خوزستان باشد علت اینکه شیره بیشتری و طعم و کیفیت بالاتری نسبت به سایر خرماها دارد مشهور و معروف است.

جالب تر اینکه شما عزیزان باید بدانید مجموعه رایکا ارتباط مستقیم با نخلستان های شهرستان بهبهان و سایر شهرهای استان خوزستان دارد به خاطر همین علت دلالان و واسطه گران را حذف و ضمن آسان سازی خرید خرمای کبکاب بهبهان، کالا را با قیمت حداقل ممکن به دست مصرف کنندگان نهایی خواهد رساند.

برخی از برندها و فروشندگان برای افزایش ماندگاری،نوع گاز شیمیایی به میوه خرما می زنند و همچنین استفاده از این گاز ممکن است میوه خرما آن کیفیت و سلامت خود را از دست بدهد.این مجموعه با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز روز و مدرن خرما را از نخلستان توسط نیرو و کارگر جمع آوری کرده و حمل و انتقال داده و سر به بسته بندی می کند همچنین این مجموعه که طی سالهای گذشته توانسته رضایت مشتریان داخلی حتی خارج از کشور را کسب نماید شما می توانید خرمای کبکاب را در این مجموعه با قیمت کمتر خریداری کرده و با خیال راحت از کیفیت و کمیت این خرما اطمینان کامل حاصل نمایید. باید دقت کنید که خرما باید در مهر ماه برداشت شده باشد و اندازه خرمای کبکاب نسبتاً درشت باشد و باید شیرینی آن هم متوسط باشد.