خرید فالوور واقعی تضمینی چرا فالوور زیاد نمیشه؟

خرید فالوور واقعی تضمینی چرا فالوور زیاد نمیشه؟

آیا خرید فالوور واقعی تضمینی وجود دارد؟ آیا می توان تضمین کرد که فالوور بعد از ریزش جبران شود؟ ممکن است مدت ها بعد از شروع فعالیت خود در اینستاگرام روند فعالیت شما آنچنان که انتظارش را داشتید نتیجه‌ بخش نباشد و نتوانید تعداد زیادی فالوور جذب کنید. در این صورت اولین سوالی که به ذهن شما می آید این است که چرا تعداد فالوور ها ثابت باقی مانده اند و کم و زیاد می شوند؟

البته در جواب این سوال یک سری راهکارها و نکاتی هست که باید شما رعایت کنید تا فعالیت های نتیجه بخش تری داشته باشد. به علت رفع مشکل کم و زیاد شدن فالوورها، ما در این مقاله قصد داریم تا در رابطه دلایل کم و زیاد شدن فالوورها و روش های حل این مشکل مطالبی ارائه کنیم. تا انتهای مطلب با وبسایت مای ممبر همراه باشید‌‌.

چرا فالوور زیاد نمیشه؟

ممکن است شما صاحب یک برند باشید یا پیج مربوط به یک فروشگاه را اداره کنید. حتماً قبل از اینکه فعالیت خود را به طور رسمی در اینستاگرام شروع کنید در مورد نحوه فعالیت و جذب فالوور مطالبی به دست آورده اید و طبق آن مطالب عمل کرده اید اما حالا به این نتیجه رسیده اید که با تمام تلاش های شما تعداد فالوور های شما زیاد نشده است.

خب! در این صورت ابتدا باید به سراغ پیدا کردن مشکل اصلی بروید. یعنی چه؟ یعنی باید یک کاغذ و قلم بردارید و تمام ایده هایی که در سر داشتید و فعالیت هایی که برای توسعه کسب و کار و جذب فالوور انجام دادید را روی کاغذ یادداشت کنید. بعد از این که تمام موارد را یادداشت کردید، باید این موارد را دسته بندی کنید.

برای خود یک جدول درست کنید. در یک ستون جدول کارهایی که انجام دادید، در یک ستون دیگر محتوا هایی که تولید کرده اید و در ستون آخری واکنش و عکس العمل کاربران اینستاگرام نسبت به فعالیت های خود را یادداشت کنید.

وقتی نکات را یادداشت کردید با خود فکر کنید که چه کاری می توانستید انجام بدهید که این نتایج بهتر از این بشود؟ یعنی چه پست هایی می توانستید به اشتراک بگذارید که عکس‌ العمل بهتر کاربران را به دنبال داشته باشد. بنابراین بعد از اینکه راهکارهای جدید را یادداشت کردید به سراغ ایده های جدید بروید. بدین ترتیب دوباره شروع به جمع آوری مطالب در مورد جذب فالوور کنید. ابتدا باید نکات مربوط خرید فالوور اینستاگرام و جذب فالوور را یادداشت کنید. سپس طبق مواردی که یادداشت کرده اید، عمل کنید. ما در اینجا قصد داریم جهت آشنایی بیشتر شما با راه های افزایش فالوور چند مورد از ایده های افزایش فالوور را بیان کنیم.

  • در اولین مورد باید طبق خواسته های فالوورها عمل کنید. ممکن است از خودتان بپرسید که چگونه می توانم مطابق با خواسته فالوورها عمل کنم؟ جواب این سوال بسیار آسان است. شما باید ابتدا موضوعی که حول محور آن تولید محتوا می کنید را مشخص کنید. مثلاً اگر پیج شما مربوط به آشپزی است باید محتوا های خود را با عناوین جذاب منتشر کنید.

اگر موضوع یکی از پست های شما نحوه پخت خوراک لوبیا است باید این موضوع را در نظر مخاطبان بسیار شگفت انگیز و جالب جلوه دهید مثلا می‌ توانید به جای نحوه پخت خوراک لوبیا از عنوان ۷ روش پخت خوراک لوبیا خوشمزه و لذیذ استفاده کنید تا بدین ترتیب کاربران را تشویق کنید که این محتوا را تا آخر بخوانند.

  • مورد دوم نوشتن کپشن جالب است. کپشن اطلاعات اضافی است که شما راجع به محتوایی که منتشر کردید در اختیار کاربر قرار می دهید. بنابراین کپشن باید حاوی اطلاعات بسیار مهم باشد. سعی کنید با مطالبی که در کپشن می نویسید، ذهن خواننده را درگیر کنید. کپشن نباید صرفاً توضیحاتی در مورد محتوای منتشر شده باشد. یعنی کپشن باید به گونه ای نوشته شود که ذهن مخاطب را درگیر کند و او را به فکر وا دارد.

کاربر باید بعد از خواندن کپشن مدتی به محتوای شما فکر کند. بدین ترتیب با این کار کسب و کار یا برند شما در ذهن مخاطب جا گیر می شود و او تمایل بیشتری به دنبال کردن شما پیدا می کند.

  • مورد سوم، ایجاد ارتباط قوی با کاربران اینستاگرام است. سعی کنید برای برقراری ارتباط بهتر با کاربران از چند روش مختلف استفاده کنید. به طور مثال اینستاگرام ویژگی منحصر به فردی به نام نظرسنجی دارد که شما می توانید از این طریق با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید. سعی کنید در مورد موضوع خاصی یک نظر سنجی انجام دهید. توصیه می کنیم در این نظرسنجی از لینک ناشناس استفاده کنید تا کاربران به طور آزادانه بتوانند به این نظرسنجی پاسخ بدهند.

اگر از لینک ناشناس استفاده نکنید ممکن است برخی از کاربران به این دلیل که احتمال می دهند شما آنها را مورد قضاوت قرار دهید از بیان نظر خود منصرف شده و تمایلی به شرکت در نظرسنجی پیدا نداشته باشند.

همیشه سعی کنید به فالوور های خود نشان دهید که چقدر به حریم خصوصی آنها احترام می گذارید. بدین ترتیب وقتی فالوورها یا سایر کاربران اینستاگرام ببینند که شما آنها را محدود نمی کنید با رغبت بیشتری شما را دنبال می کنند.

  • آخرین راه در جذب و افزایش فالوور به اشتراک گذاری پست های متفاوت است. یعنی شما هر روز یک پست جدید با محتوای جذاب و متفاوت از پست قبلی منتشر کنید و عکس العمل فالوور ها و سایر کاربران اینستاگرام را زیر نظر بگیرید. تمام نکات مربوط به این پست ها را یادداشت کنید و هر کدام از محتوا ها که بازخورد خوبی داشته را انتخاب کنید و سعی کنید در سایر محتوایی که تولید می کنید از عنوان و روش محتوای منتخب استفاده کنید. بدین ترتیب به جرات می‌ توان گفت که با این روش مخاطب های بیشتری به سوی پیج و کسب و کار خود سر ریز می شوند.

بعد از اینکه با نکات مهم جمع آوری فالوور آشنا شدید، باید وارد عمل شوید و این نکات را در پیج خود پیاده کنید. بعد از اینکه این نکات را رعایت کردید باید ببینید که آیا فعالیت شما تاثیر گذار بوده است یا نه؟ مطمئنا با اجرای این نکات فالوورهای زیادی به پیج شما سرریز می شوند و کسب و کار و شما رونق بیشتری پیدا می کند.

خرید فالوور  تضمینی اینستاگرام از مای ممبر

در کنار این فعالیت هایی که انجام می دهید باید از افراد متخصص و حرفه ای که در زمینه خدمات اینستاگرام تجربه دارند، کمک بگیرید. وب سایت های زیادی در زمینه فروش فالوور اینستاگرام، لایک اینستاگرام و ویو اینستاگرام فعالیت می کنند. برای اینکه بتوانید در مدت زمان کوتاهی برند یا کسب و کار خود را رونق دهید باید بهترین سایت را برای خرید فالوور واقعی تضمینی انتخاب کنید.

وبسایت مای ممبر تمام خدمات مربوط به اینستاگرام و تلگرام را با بالاترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه می دهد. این وب سایت مشاوران کاربلدی دارد که علاوه بر افزایش فالوور می ‌توانند شما را جهت تنظیم پروفایل قوی راهنمایی کنند.

یکی از مزیت های خدمات وبسایت مای ممبر راه های ارتباطی است که در اختیار مشتریان خود قرار داده است. شما از طریق ربات مای ممبر، کانال تلگرامی و آدرس وبسایت می توانید نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. همچنین این وبسایت جهت جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود برای خدمات ارزشمندی که ارائه می دهد پایین ترین قیمت ها را در نظر گرفته است.

با استفاده از خدمات مای ممبر می توانید با ارزانترین قیمت کسب و کار خود را رونق دهید. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

مشتریانی که در مورد خدمات وبسایت مای ممبر سوال دارند، نباید نگران پاسخگویی باشند! چراکه مشاوران ما ۲۴ ساعت آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان می باشند بنابراین همین الان از طریق شماره تماس های درج شده در این صفحه می توانید با ما تماس بگیرید و سوالات خود را از ما بپرسید.

دلایل کم و زیاد شدن فالوورهای اینستاگرام

معمولاً کمتر کاربرانی با مشکل کم و زیاد شدن فالوور های اینستاگرام مواجه می شوند زیرا همه افرادی که از اینستاگرام استفاده می کنند، اهداف مشخصی دارند و برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند اما برخی کاربران هستند با وجود اینکه هدف معینی دارند و برای کسب موفقیت و درآمد تمایل زیادی دارند اما با مشکل کم و زیاد شدن فالوور مواجه می شوند. برای رفع مشکل این افراد در اینجا می خواهیم ۳ مورد از دلایل زیاد نشدن فالوور در انستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم.

  • عدم فعالیت در اینستاگرام

عدم فعالیت در اینستاگرام یکی از دلایل زیاد شدن فالوور ها است. بنابراین اگر شما در اینستاگرام فعالیت زیادی نداشته باشید و به صورت منظم پست منتشر نکنید با مشکل کم و زیاد شدن فالوور مواجه خواهید شد. حتی ممکن است در برخی موارد شما فعالیت زیادی در این شبکه اجتماعی داشته باشید اما روش فعالیت شما صحیح نباشد؛ بنابراین در این صورت شما باید روش فعالیت خود را تغییر داده و دوباره نسبت به جذب فالوور اقدام کنید.

  • نداشتن برنامه برای جذب مخاطب جدید

یکی دیگر از دلایل کم و زیاد شدن فالوور های اینستاگرام، نداشتن برنامه برای جذب مخاطبان جدید است. برخی افراد فکر می ‌کنند که با خرید فالوور واقعی تا انتهای مسیر موفقیت را پیموده اند، در حالی که اینگونه نیست. این افراد باید بعد از خرید فالوور تضمینی نسبت به حفظ فالوور های فعلی و جذب فالوور های جدید برنامه ریزی کنند. اگر فالوور جدید بخرید اما برنامه‌ ای برای حفظ آن ها و جذب فالوور های جدید نداشته باشید مطمئناً با مشکل کم و زیاد شدن فالوور مواجه می شوید. بنابراین توصیه می کنیم که حتماً با ایده گرفتن از افراد موفق یک برنامه قوی و منظم جهت جذب مخاطبان جدید داشته باشید.

  • شادوبن شدن اکانت اینستاگرام

اما یکی دیگر از دلایل بسیار مهم کم و زیاد شدن فالوور های اینستاگرام، شادوبن شدن اکانت می باشد. شاید آشنایی کمتری با موضوع شادوبن شدن اکانت داشته باشید، بنابراین ابتدا می خواهیم شما را با مفهوم شادوبن شدن آشنا کنیم. همانطور که می دانید الگوریتم اینستاگرام در حال به روز رسانی و تغییر است. شما زمانی که یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد می کنید با شرایط و قوانین اینستاگرام موافقت می‌ کنید بنابراین اگر در طول فعالیت خود یکی از این قوانین را که قبلاً با آنها موافقت کرده اید، نقض کنید، اینستاگرام اکانت شما را شادوبن می کند.

بعد از اینکه اکانت شما شادوبن شد، دیگر مخاطبان جدید اکانت شما و فعالیت هایی را که انجام می دهید، نخواهند دید. به همین دلیل شما با مشکل کم کم زیاد شدن فالوور مواجه خواهید شد. حتی در برخی مواقع بعضی اکانت ها بعد از شادوبن شدن ریزش فالوور شدیدی داشته اند.

برای اینکه به مشکل شادوبن شدن اکانت برنخورید باید محتاطانه عمل کنید و تمام فعالیت های خود را زیر نظر داشته باشید تا هیچ کدام از قوانین اینستاگرام را نقض نکنید. مطمئن باشید شادوبن شدن اکانت لطمه زیادی به اعتبار شما وارد خواهد کرد.

روش های حل مشکل زیاد نشدن فالوور

برای اینکه بتوانید فالوورهای زیادی به پیج خود بیاورید باید از ایده هایی که در ادامه معرفی می کنیم، استفاده کنید:

  • جذاب کردن پروفایل
  • استفاده از هشتگ ها
  • تعامل با پیج های کاری مرتبط با حوزه کسب و کار شما
  • استفاده از کامنت مارکتینگ حرفه ای
  • استفاده از وب سایت خود جهت افزایش فالوور
  • استفاده از تبلیغات آفلاین
  • تجزیه و تحلیل کردن رفتار کاربران
  • انتشار پست های چالش برانگیز
  • تولید محتوای منظم
  • استفاده از تک لوکیشن
  • تبلیغات کسب و کار در پیج های مرتبط با حوزه کاری شما
  • تولید محتوای سرگرم کننده
  • طرح سوال
  • استفاده از تجربیات افراد موفق

در کنار رعایت این موارد شما باید از طریق وب سایت های معتبر اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید. با خرید فالوور تضمینی پیج شما مملو از کاربران اینستاگرام فعال می شود.

جمع بندی

ما در این مقاله تمام نکاتی که باید در مورد کم و زیاد شدن فالوور اینستاگرام می دانستید را بیان کردیم. در صورتیکه با استفاده از این مطالب مشکل کم و زیاد شدن فالوور های پیج تان حل نشود می توانید با مشاوران مای ممبر با سرچ خرید فالوور مای ممبر تماس بگیرید.

امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد اگر تجربه ای در این مورد دارید لطفا در کامنت ها برای ما بنویسید.