خرید مقوا موج دار ایندربرد

خرید مقوا موج دار ایندربرد

مقوا موج دار ساده رنگی سایز بزرگ، جزء مقواهای کاربردی است که در زمینه های مختلف از آن استفاده می شود.

 این مقواها موج دار بوده و همین ویژگی آنها باعث شده است که این محصولات کاربردی تر شوند، خرید رنگ های متنوعی که این مقواها دارند، نیاز تمام مشتریان را برطرف می کند.

از جمله مهم ترین انواع کاغذها مقوا اشتباخ می باشد، این مقواها دارای کاربردهای بسیار مختلف است، از مقوا اشتنباخ بهترین نوع از این نوع مقوا برای استفاده از مقوا اشتنباخ می باشد، این مقوا با کیفیت بسیار بالایی که دارد باعث شده است دانشجویان و هنرمندان حساب زیادی روی این محصول باز می کند ضمن اینکه نمونه های متفاوتی از این محصول در سایت مجموعه آراد برندینگ برای علاقمندان فراهم شده است که می توانید آنها را مشاهده نمایید.

مقوای اشتنباخ بجز طراحیهای ساده در نقاشی با گواش آبرنگ هم طرفداران بسیار زیادی دارد و همچنین در موارد بسیار زیادی مانند کارهای چاپی و طراحی و نقاشی هم طرفداران بسیار زیادی دارد.

این مقواها یک ویژگی بسیار خاصی دارد که جذب آب می باشد که باعث می شود افراد بدون هیچ گونه مشکلی بتوانند بدون هیچگونه مشکلی ان کار انجام بدهند.

این مقواها در وزنهای ۱۵۰، ۲۰۰ و ۲۵۰ گرم تولید می شود، البته در ایران ۱۵۰ گرمی معمولا تولید عمده می شود و در صورتی که مدل دیگه ای بخواهید باید حتما باید سفارش بدهید تا برایتان به صورت ویژه درست کنند و در فروشگاه ها فقط مدل ۱۵۰ گرمی این مقوا به راحتی در دسترس می باشد از کشورهای تولید کننده این مقوا در جهان می توان به آلمان، هلند، ترکیه و ایران نام برد که تولیدات مقوا اشتنباخ کشور آلمان و هلند بالاترین کیفیت را دارد.

خرید مقوا موج دار

مقواها از جمله محصولاتی هستند که کارایی زیادی در زندگی انسان ها دارند و از آنها در تولید محصولات مختلفی استفاده می شود، یکی از مهم ترین کارایی مقواها در زمینه تولید انواع جعبه های بسته بندی است، از آنجایی که بسته بندی محصولات تاثیر زیادی در میزان فروش آنها دارد، از این رو شاید بهتر باشد که با ویژگی های انواع مقوا آشنا باشید تا بتوانید بهترین بسته بندی را تهیه کنید.

در هنگام خرید مقوا موج دار باید بدانید که این نمونه ها دارای انواع متفاوتی هستند؛ بعضی از آنها تک رو می باشند، مقوا تک رو دارای مقاومت کمتری نسبت به سایر مقواها می باشد اما از طرفی قیمت آن مناسب تر است، معمولا از این محصول برای ایجاد مکمل و محافظ در بسته بندی ها استفاده می شود، همچنین در ساخت انواع بسته بندی های مخصوص هدیه هم از مقوای تک رو استفاده می شود.

مقواهای تک جداره از جمله دیگر مقواهایی است که در فلوت های مختلفی تولید می شود؛ همه شما احتمالا پیتزا سفارش داده اید، پیتزاها معمولا در مقواهای تک جداره ارائه می شوند، همچنین در بسته بندی کفش ها هم از این نوع مقوا استفاده می شود.

مقواهای دو یا سه جداره شاید مقاوم ترین نوع مقوا باشد؛ بعضی افراد از این محصولات به جای جعبه های چوبی استفاده می کنند، در واقع جداره های این مقواها بسیار مقاوم طراحی شده اند تا امکان استفاده از آنها در هر شرایطی وجود داشته باشد، امروزه برای انبار کردن و یا حمل و نقل انواع کالاها از این نوع مقوا استفاده می شود، اگر می خواهید یک بسته بندی مطمئن و در عین حال کاربردی داشته باشید، ما این مدل از مقواهای موج دار را پیشنهاد می کنیم.

خرید مقوا ایندربرد

قطعا نمی دانید که یکی از ویژگیهای این مقوا که موجب شده است تا متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور داشته باشد این است که بسیار بهداشتی است علاوه بر بهداشتی بودن نیز از مقاومت بسیار زیاد و قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار است که این امر موجب می شود تا این محصول ترک نخورد و آسیب نبیند از این رو به راحتی می توان وسایل حساس و شکستنی را در آن قرار داد تا از آن محافظت نمود.

بسیاری از تولیدیهای مواد دارویی و آرایشی بهداشتی از کارتن مقوایی برای بسته بندی محصولاتشان استفاده می کنند از این رو باید بدانید که رنگ این مقوا سفید است و گاهی اوقات به طوسی نیز تمایل دارد

نکته ای که بسیار جالب و مهم بوده و در هنگام خرید مقوا ایندربرد این می باشد که این مقوا به دلیل سختی که دارد در هنگام استفاده و قرار گرفتن در دستگاه های چاپ برای چاپ کردن خراب نمی شوند و به راحتی اشکال به صورت واضح بر روی آن چاپ می شوند این امر موجب آن شده است که شرکتهای بسته بندی از طرفداران این محصول به حساب آیند و از آن در فرایند بسته بندی مواد تولیدی خود استفاده نمایند.