خرید نخ ابریشم طبیعی

خرید نخ ابریشم طبیعی

به طور کلی تمامی نخ پنبه ها دارای انواع مختلفی می باشد که ضخیم یکی از آنها است مقاومت نخ پنبه به حدی باشد که حتی حشرات نمی توانند آسیبی به آن بزنند از دیگر مزیتهای این نخ این است که بسیار با کیفیت و در رنگهای گوناگون با متراژهای مختلف و ظرافت بسیار تولید می شود همچنین ضخامت در آن متنوع می باشد.

لازم به ذکر است که تراکم الیاف و طولانی بودن آن و کم بودن قطر آن باعث مرغوبیت در این نوع نخ می باشد طول الیاف در نخ پنبه و تولیدی ترمه ابریشم متفاوت می باشد و به پنج بخش تقسیم بندی می شود که از آن جمله الیاف کوتاه متوسط بلند بسیار بلند و بلند متوسط می باشند قطر الیاف و ضخامت تارهای آن نیز در این نخ متفاوت است اگر شما نیز خواهان خرید انواع نخ پنبه برای مصارف و تولید وسایل گوناگون هستید.

می توانید با مراجعه به سایت آراد برندینگ و انتخاب محصول مورد نظر آن را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در هر لحظه از شبانه روز با چند کلیک ساده ثبت سفارش و خریداری نمایید.

تاریخچه پیدایش ابریشم بسیار جالب است یک روز که یکی از ملکه های چین در حال نوشیدن چای بود پیله ای در ظرف او افتاد و چنان به نظر او زیبا آمد که دستور داد تا به پرورش کرم ابریشم و تولید نخ از آن بپردازند همانطور که می‌دانید چینیها در بسیاری از صنایع پیشرفت کرده اند و رمز و راز خود را از دیگر کشورها پنهان می کنند که درباره ی تولید پارچه‌های ابریشمی نیز به این گونه بوده است.

خرید نخ ابریشم

همانطور که می دانید کرمهای ابریشم برای خود پیله ابریشمی درست می کنند در واقع در یک مراکزی کرمهای ماده پرورش داده می شوند و پس از اینکه پیله درست کردند که این فرآیند خود زمان کوتاه سه تا پنج روزه دارد که پس از جمع آوری پیله ها حتما آنها را در آب داغ ریخته تا کنفها آماده شوند و متاسفانه کرمها نابود شوند

این را در نظر بگیرید که خرید اینترنتی یک خرید نخ ابریشم مستقیم می باشد و بدون حضور دلالی شما می توانید بدون واسطه با قیمتی بسیار مناسبتر کالای خود را خریداری نمایید.

بعد از اینکه کنفها تولید شده اند با استفاده از رنگهای شیمیایی مختلف آنها را رنگ می نمایند و توسط یک نوع تجهیزات که به آنها تجهیزات ریسندگی گفته می شود تبدیل به نخهایی می شوند که در تولید پارچه مورد استفاده قرار می گیرند.

نخ ابریشم جنس بسیار لطیفی دارد که در تولید روسری، انواع پارچه های شیک و غیره از آن استفاده می نمایند.

در هر کجای ایران که هستند و اگر قصد خرید نخ ابریشم و یا نخ پنبه قلاب بافی را دارید ما به شما خرید اینترنتی را پیشنهاد می کنیم.

یکی از گرانترین و به عبارتی لاکچری ترین نخهایی که به فروش می رسد ابریشم است که برای دوخت لباسهای زیبا و شیک از آن استفاده می نمایند که از قیمت بالایی برخوردار می باشند.

این نخها مقاومت بسیار بالایی دارند و خیلی دیر دچار پوسیدگی می شوند و نسبت به حرارت نیز استحکام بالایی دارند.

نخ پنبه طبیعی

دنیای نخها بسیار جالب است و انواع مختلفی دارد که نخ پنبه طبیعی و پارچه نخ پنبه لاکرا جز آن ها می باشد پنبه نیز یکی از محصولاتی می باشد که از آن نخ تولید می کند و آن را در کارخانه های نساجی و پارچه بافی به پارچه های مختلف تبدیل می کنند

نخی که در پود و چله فرشها به کار می رود از نخ ابریشم طبیعی می باشد این نخ از مزایای بسیاری برخوردار است که سبب استفاده بسیار آن در حوزه های گوناگون شده است که یکی از آنها استحکام و مقاومت آن بوده است و همچنین نخ پنبه در مقابل حرارت بسیار مقاوم است.

یکی از پرمصرف ترین نخها در مصارف گوناگون پنبه می باشد که در بسیاری از لباسها و همچنین فرشها مورد استفاده قرار می گیرد و اگر توجه کرده باشید.

به طور کلی نخ پنبه دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در تابستان و زمستان می توان از آن استفاده نمود همچنین از آنجا که به کنترل رطوبت در بدن کمک می کند از این رو می توان از آن در دوخت لباسهای ورزشی استفاده نمود.