خلق ایده جدید با عملگرا بودنحاصل می گردد

خلق ایده جدید با عملگرا بودنحاصل می گردد

دنیا پر است از ایده های فوق العاده. اما موفقیت، تنها با عمل کردن ممکن می شود. والت دیزنی می گوید: ساده ترین راه برای شروع کردن، این است که حرف زدن را متوقف کنید و عمل کردن را آغاز کنید. این کلید موفقیت است.البته شما می توانید با این ایده که هویج زرد، حلوای هویج زرد با برنج و سالاد کلم و انار و هویجرا در خانه تهیه کرده و به شکل انبوه در بازار عرضه کنید هم می تواند عایدی خوبی برایتان ایجاد کند.

هویج زرد

یکی از سبزیجاتی که دارای طعم و مزه بسیار شیرین می باشد و همچنین از ارزش غذایی بالایی برخوردار است، هویج زرد بوده که به صورت عمده و کلی در شهرهای اصفهان، قم و کرج عرضه می‌ شود و هویج زرد و هویج نارنجی شیرین به دلیل ارزش غذایی بالا مورد استقبال واقع شده اند و افراد زیادی تمایل به استفاده از آنها در رژیم غذایی خود دارند. یکی از مهمترین خواص و فواید هویج زرد آن است که می تواند تاثیرات معجزه آسایی در تقویت سیستم ایمنی بدن افراد داشته باشد و اگر شما در فصل زمستان و سرما دچار سرماخوردگی می شوید، می توانید از این محصول استفاده کنید چرا که هویج زرد حاوی آنتی اکسیدان بسیار زیادی بوده که سبب افزایش ایمنی بدن شما می شود.

حلوای هویج با آرد برنج

حلوای هویج با آرد برنج از مواد غذایی سرشار از انرژی است که بسته به ذائقه خود می توانید آن را با شیرینی زیادیا کم تهیه کنید همچنین هویج از جمله محصولاتی است که ما آن را به عنوان یک منبع غنیاز کاروتن می شناسیم و البته ترکیبات معدنی بسیار زیاد دیگری هم در آن موجود است که همه برای سلامتی ضروری هستند لذا مصرف حلوا هویج ارزش غذایی بالایی برای بدن دارد.

اما خیلی از افراد تمایل دارند که برای افزودن عطر و طعم حلوای مورد نظر از هل سبز و دارچین استفاده کنند که ایده بسیار خوبی است زیرا این مواد هم باعث خوشمزه شدن حلوا می شوند هم این که خواص فراوانی دارند بعد از آماده شدن حلوا آن را به هر طریقی که دوست می دارید تزیین کنید و برای مدت کوتاهی حلوا را در یخچال قرار دهید به این ترتیبیکی از خوشمزه ترین انواع حلوا تهیه می شود.

سالاد کلم و انار و هویج

یکی از خوشمزه ترین پیش غذاهایی که در اکثر مناسبت ها و مهمانی ها آن را تهیه می کنند سالاد ها هستند که از پرطرفدارترین آنها سالاد کلم و انار و هویج است. حال اگر در فصل پاییز و زمستان باشیم می توانید با اضافه کردن انار و در دیگر فصل ها با اضافه کردن هویج و ذرت طعمی فوق العاده به سالادتان بدهید. سالاد ها از محبوب ترین خوراکی ها هستند و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. این پیش غذا معمولا با توجه به ذائقه ی افراد با چاشنی های متفاوتی تهیه می شود، از اصلی ترین چاشنی های سالاد کلم می توان به سس، سرکه، نمک، فلفل، آبلیمو طبیعی و آبغوره اشاره کرد.

از انواع سالاد های مجلسی پرطرفدار، می توان سالاد کلم سفید را نام برد. این سالاد نسبتا شبیه به سالاد اندونزی است و می توان آن را جایگزین خوبی برای انواع سالاد های تکراری از جمله سالاد کاهو یا سالاد شیرازی قرار داد.