خودنویس خطاطی فارسی

خودنویس خطاطی فارسی

همان طور که می دانید، خطاطی و خوشنویسی از دیرباز تا کنون، یکی از شاخه های هنری محبوب در بین ایرانیان بوده است و زیبایی و جادوی خط تعلیق، نستعلیق و خط شکسته ی نستعلیق که به واسطه ی دستان پرتوان خوشنویسان، بر روی صفحات نقش می بندند، بر هیچ کس پوشیده و پنهان نیست و حتی دارای شهرتی جهانی نیز می باشد. خوشنویسان و خطاطان ایرانی، دارای شهرت و موفقیت بسیاری در این زمینه بوده و هستند و در واقع آثار فاخر و بسیار ارزشمند خوشنویسان ایرانی بوده است که موجب علاقه مند شدن دیگر کشورهای آسیایه میانه، افغانستان، پاکستان و هند به هنر خوشنویسی شده است. داشتن چنین پیشینه ی پرباری در هنر خطاطی، باعث شده است،که امروزه بسیاری افراد در سنین مختلف، این هنر ارزشمند را ارج نهاده و به کسب آموزش های لازم در این شاخه ی هنری بپردازند. گروه پارکر لطیفی که یکی از همراهان همیشگی دوستداران هنر و فرهنگ، و یار و یاور دیرینه ی جامعه ی اهل قلم است، در این زمینه نیز، مفتخر به ارائه ی خدماتی نوین به مشتریان و همراهان خود می باشد. تبدیل خودنویس های معمولی به خودنویس های خطاطی و خودنویس های خوشنویسی فارسی نویس که برای خطاطی فارسی بسیار ایده آل و مناسب هستند، از جمله خدماتی است که در مجموعه ی تخصصی پارکر لطیفی به مشتریان عرضه می گردد و در این بخش با جزئیات بیشتر این خدمات آشنا خواهیم شد.

اولین مبتکر نوک خودنویس خطاطی فارسی

تاریخچه هنر خطاطی فارسی به دوران‌های قدیم بازمی‌گردد و از آن زمان‌ها تا امروز، هنرمندان و خطاطان همچنان در این رشته زیبا ادامه راه میدهند. در این بین، یک مبتکر و اهل قلم با استعداد به نام “جناب آقای اصغر لطیفی”، در سال های اولیه شروع فعالیت خود تازه‌ترین نوآوری در زمینه خطاطی فارسی را معرفی نمود.

جناب آقای اصغر لطیفی از سال ۱۳۴۳ تحقیق و توسعه در حوزه‌ی خودنویس با نوک خطاطی فارسی را آغاز نمود. او با استفاده از تجربیات و دانش خود، موفق شد نوک خودنویس‌های عادی را به نوک خودنویس خطاطی فارسی تبدیل کند و این کار او، به شروع یک راه جدید در سیستم نوشت افزاری ایران منجر شد. این ابتکار جدید، نوک خودنویس‌ها را به نوک خطاطی فارسی زیبا و خوش‌نگار تبدیل می‌کند که در حوزه‌ی نوشتار فارسی از اهمیت بالایی برخوردار است.

تبدیل نوک خودنویس‌های عادی به نوک خودنویس خطاطی فارسی، کاری بسیار تخصصی است و برای بالا بردن دقت کار، نیاز به صبر و کوشش فراوان دارد. جناب آقای اصغر لطیفی سال‌های زیادی این کار را به صورت تماما دستی انجام میدادند و این حرکت هنری و فرهنگی او، نشان از علاقه‌مندی و تعهد بی‌شائبه به هنر خطاطی فارسی داشت.

اکنون این روش نوک خودنویس خطاطی فارسی با دقت بالاتر به دست علاقه‌مندان به هنر خطاطی فارسی و استایل می‌رسد. گروه تخصصی نوشت افزار لطیفی این ابتکار را با دقت و طراحی زیبا تولید کرده و این امکان را فراهم می‌کند که علاقه‌مندان به هنر خطاطی، به آسانی و با کیفیت بالا خودنویس‌های خطاطی فارسی خود را تهیه نمایند.

با پیشرفت‌های اخیر در حوزه‌ی نوشتار و فناوری‌های هنری، امیدواریم که هنر خطاطی فارسی با کمک اینگونه نوآوری‌ها، همچنان به یکی از مهمترین اصول هنری و فرهنگی ایران ادامه داشته و در دنیایی پراز تکنولوژی های به روز و جدید زنده بماند.

خودنویس های اختصاصی خطاطی فارسی نویس را میتوانید در لینک زیر مشاهده نمایید:

خودنویس خطاطی فارسی

تبدیل خودنویس های معمولی به خودنویس های خوشنویسی و خطاطی

حتما همه ی شما عزیزان، حتی اگر اهل خطاطی و خوشنویسی به صورت حرفه ای نباشید و آشنایی چندانی با این هنر نداشته باشید، لحظات شیرین خوشنویسی با قلم های چوبی ساخته شده از نی، و تلاش برای نوشتن با آن قلم های چوبی و مرکب و لیقه را به خاطر دارید و همچنان خاطرات شیرین مربوط به زنگ های هنر در مدرسه را، با خود مرور می کنید. حتما در میان شما کسانی نیز هستند که از همان سال های بچگی به این هنر علاقه مند شده و با کسب آموزش های لازم، به درجات بالایی در این رشته دست یافته اند و یا حتی عده ای که هیچ آموزشی در این زمینه کسب نکرده اند و تنها علاقه مند به این نوع نوشتار هستند و به خرید انواع قلم ها و خودنویس های خوشنویسی و خطاطی علاقه مندند.

حال اگر شما نیز به دنبال خودنویس هایی هستید که به کمک آن ها بتوانید، به خوشنویسی و خطاطی پرداخته و به خلق خطوط زیبای فارسی نظیر تعلیق، نستعلیق و شکسته ی نستعلیق بر روی صفحات مشغول شوید، گروه پارکر لطیفی آماده ی ارائه ی خدمات، به شما عزیزان می باشد. در این مجموعه می توانید، خودنویس های معمولی خود را به خودنویس های خوشنویسی و خودنویس های فارسی نویس تبدیل کرده و برای همیشه، صاحب خودنویس خطاطی مرغوب و با کیفیتی شوید.