درخواست کمیسیون ورزشکاران از وزیر ورزش برای تعیین تکلیف ساعی

درخواست کمیسیون ورزشکاران از وزیر ورزش برای تعیین تکلیف ساعی

به گزارش خبرنگار مهر، طولانی شدن بلاتکلیفی هادی ساعی و ریاست وی در فدراسیون تکواندو و بی تفاوتی وزارت ورزش برای تعیین تکلیف این مهم تا آنجا پیش رفته که کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک به ماجرا ورود کرده است.

این کمیسیون طی بیانیه ای خطاب به سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در تکواندو و همچنین بازی‌های کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی جوانان و بزرگسالان، متقاضی صدور هر چه زودتر حکم ریاست برای هادی شده است.

در بیانیه اعضای کمیسیون ورزشکاران خطاب به وزیر ورزش آمده است:

«احتراماً همانگونه که استحضار دارید، مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو ۱۵ دی ماه به ریاست جناب آقای شکوه فر معاونت محترم وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در پایان آقای هادی ساعی قهرمان پرافتخار تکواندو ایران موفق شد با اخذ ۲۹ رأی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب شود. موضوعی که در پایان مجمع صورتجلسه شد و تمامی حاضرین در مجمع آن را امضا نمودند. متأسفانه شاهد آن هستیم با وجود گذشت ۵ هفته از مجمع فوق ، تنفیذ حکم ریاست هادی ساعی عضو کمیسیون ورزشکاران شورای المپیک آسیا و کمیته ملی المپیک صورت نگرفته است.

با عنایت به در پیش بودن برنامه‌های مهمی چون بازی‌های کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی، بازی‌های جوانان آسیا در کنار مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان در این رشته المپیکی و پرمدال از یک سو و به رسمیت شناخته شدن ریاست آقای ساعی و مجامع بین المللی از سوی دیگر، این‌جانبان اعضای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک،از جنابعالی درخواست می‌نماییم نسبت به تسریع در تنفیذ حکم پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران اقدام لازم معمول فرمایند.»

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات فدراسیون تکواندو ۱۵دی ماه برگزار شد. با انتخاب ساعی در آن مجمع انتخابات به ریاست ۲۱ ساله محمد پولادگر پایان داده شد.

منبع : مهر