درو بریمور عذرخواهی کرد/ حرفم را پس می‌گیرم، برنامه نمی‌سازم

درو بریمور عذرخواهی کرد/ حرفم را پس می‌گیرم، برنامه نمی‌سازم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، درو بریمور تا زمانی که اعتصاب به پایان نرسد، برنامه گفتگوی روزانه خود با عنوان «نمایش درو بریمور» را به تلویزیون برنمی‌گرداند.
وی یک هفته پیش اعلام کرده بود برنامه «نمایش درو بریمور» را از ۱۸ سپتامبر و مطابق با دستورالعمل‌های WGA و بدون نویسندگان جلوی دوربین می‌برد که برای این تصمیم با نقدهای زیادی روبرو شده بود.
بریمور نوشت: من به همه گوش دادم و تصمیم گرفتم که نمایش را تا پایان اعتصاب متوقف کنم. هیچ کلمه‌ای ندارم تا بتوانم عذرخواهی عمیقم را از کسانی که به آن‌ها صدمه زده‌ام و البته از تیم باورنکردنی مان که برای نمایش کار می‌کنند و آن را به شکل امروزی تبدیل کرده‌اند، بیان کنم. ما واقعاً می‌خواستیم راهی برای جلو رفتن پیدا کنیم. واقعاً امیدوارم به زودی راه‌حلی برای کل صنعت پیدا کنیم.
سخنگوی شبکه سی‌بی‌اس هم در بیانیه‌ای اعلام کرد از تصمیم این بازیگر برای توقف بازگشت برنامه‌اش حمایت و درک می‌کند این روند چقدر برای او پیچیده و دشوار بود.
انجمن نویسندگان هم اعتصاب برنامه‌ریزی شده برای شروع «نمایش درو بریمور» را لغو کرد.
بریمور به دلیل تصمیم خود برای از سرگیری پخش برنامه اش با وجود اعتصاب صنفی هالیوود، با واکنش شدیدی روبرو شد و جوایز کتاب ملی دعوت از وی به عنوان میزبان مراسم سالانه اهدای جایزه را لغو کرد.
البته طبق مقررات انجمن بازیگران تصمیم وی علیه اعتصاب نبود زیرا تا زمانی که میزبانان یا مهمانان برنامه درباره اثری بحث یا تبلیغ نکنند، قوانین این انجمن برای اعتصاب نقض نشده است اما برنامه بریمور با نویسندگان شکل می‌گرفت و تولید قسمت‌های جدید به معنی کنار گذاشتن نویسندگان بود.
به همین دلیل انجمن نویسندگان (WGA) در بیانیه‌ای تصمیم بریمور را محکوم کرد و گفت درو بریمور نباید در حالی که نویسندگانش در اعتصاب هستند و برای یک معامله عادلانه مبارزه می‌کنند، روی آنتن برود.
پس از تصمیم جدید بریمور چند برنامه گفتگو محور دیگر تلویزیونی از جمله برنامه جنیفر هادسون نیز اعلام کردند تا زمان تعیین نتیجه اعتصاب روی آنتن نمی‌روند. چند برنامه گفتگوی روزانه از جمله «نما» که در این فصل کار خود را از سر می‌گیرند بدون نویسنده پخش می‌شوند و همچنین برنامه های «زندگی با کلی و مارک» و «تامرون هال شو» نیز هستند که هیچ یک تاکنون نویسنده نداشته‌اند و تحت پوشش انجمن نویسندگان قرار نمی‌گیرند.
بریمور پیش از اعلام تصمیم جدیدش در ویدیویی که اکنون حذف کرده است، عذرخواهی کرده و گفته بود حق انتخاب برای بازگرداندن برنامه‌اش را داشت و می‌خواست به کارمندان دیگری که بی‌کار می‌شوند، کمک کند.