در پلی‌آف هدف جدیدی ترسیم خواهیم کرد/ بازیکنان خسته هستند

در پلی‌آف هدف جدیدی ترسیم خواهیم کرد/ بازیکنان خسته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، تیم مقاومت یزد با شکست ۳ بر یک تیم سایپا با ۱۴ پیروزی و ۳۹ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم مقاومت در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط و وضعیت تیمش گفت: پس‌از قبول هدایت تیم مقاومت یزد، هدف نخست‌مان تکرار ۶ پیروزی بود که در نیم‌فصل اول به دست آوردیم در ۷ بازی بود که این امر محقق شد. موضوع دوم تثبیت جایگاهمان برای حضور در مرحله پلی‌آف است که اگر یک بازی دیگر را پیروز شویم این امر نیز محقق می‌شود.

سرمربی تیم مقاومت یزد درباره پیروزی تیمش مقابل تیم سایپا تاکید کرد: بازی با سایپا بسیار سنگین بود. تیم‌های پایین جدول برای جلوگیری از سقوط تلاش بیشتری می‌کنند و یک تعدادی از تیم‌ها نیز تلاششان برای حضور در جمع هشت تیم است. شاید بازی با تیم‌های پایین جدولی سخت‌تر است چراکه چیزی برای از دست دادن ندارد.

وی ادامه داد: نتیجه دلخواه را مقابل سایپا کسب کردیم. سایپا پس‌از تغییرات در کادر فنی دو پیروزی خوب به دست آورد و با انگیزه مقابل تیم‌ ما حاضر شد. در دفاع عملکرد خوبی نداشتیم و شاید ضعیف‌ترین بازی ما روی دفاع بود به همین دلیل برنامه‌ریزی‌هایی خواهیم داشت تا این مشکل را حل کنیم.

طلوع کیان اظهار داشت: فشردگی رقابت‌ها و سفرها کار را برایمان سخت کرده‌است. زمانی که شیوه برگزاری مسابقات تصمیم‌گیری شد در تیم نبودم اما فدراسیون مرجع تصمیمات است که ظاهراً باشگاه‌ها در آن برهه زمانی، مسابقات رفت و برگشت را انتخاب کردند و ما نیز به تصمیمات احترام می‌گذاریم.

سرمربی تیم مقاومت یزد ادامه داد: تیم‌هایی که رأی به چنین شیوه‌ای دادند بیشتر به ضررشان تمام شد. تا این لحظه برگزاری رقابت‌های رفت و برگشت بسیار فرسایشی بوده و بازیکنانمان را خسته کرده‌است. شرایط برای تیم مقاومت نیز سخت‌تر است چراکه پرواز چارتر نداریم و اکثر پروازهایمان به‌صورت دو پرواز می‌باشد. به‌هرحال تابع تصمیمات فدراسیون هستیم و امیدواریم برای سال‌های آینده تصمیمات بهتری اتخاذ شود.

طلوع کیان در پایان گفت: تلاش می‌کنیم تیم مقاومت یزد را به جایگاه واقعی خودش برسانیم. پس‌از قطعی شدن حضورمان در مرحله پلی‌آف قطعاً برنامه و هدف جدیدی را در این مرحله ترسیم خواهیم کرد.

منبع : مهر