دزدگیر اماکن فایروال پایرونیکس

دزدگیر اماکن فایروال پایرونیکس

امروزه این دستگاه همچون دوربین مداربسته در بازار ایران مشتریان زیادی پیدا کرده و افراد زیادی از کسبه و مغازه داران طرفداران این دستگاه می باشند و برای امنیت مجموعه و مغازه خود از این سیستم پیشرفته استفاده می کنند که فابلیتهای بسیار زیادی دارد و هر روز طراحیهای جدیدی از این دستگاه به بازار عرضه می شود که قابلیتهای پیشرفته تر و جدیدتری با خود به همراه می آورد که در ادامه مقاله شرکت آراد برندینگ به ویژگی ها و فاکتورهای منحصر به فرد موجود اشاره می شود.

پک کامل این سیستم شامل پنل مرکزی، چند چشم دیجیتال که بسته به مساحت مکان و درخواست مشتری تعداد آن افزایش می یابد، نرم افزار اندروید که با موبایل و سایر سیستم عاملها امکان مچ شدن و همسان سازی دارد، یک باتری قوی ۴.۵ میلی آمپری برای قطعی برق، دو ریموت و کنترل از راه دور که برای فعال و غیر فعال کردن این سیستم به کار می روند، بلندگو و روکش بلندگو می باشد که با قیمتهای مختلفی بر اساس نوع و تعداد قابلیتها به فروش می رسند.

سیستمهای امنیتی هر روز با پیشرفت و طراحیهای جدید به بازار عرضه می شوند تا سطح امنیت اماکن مختلف را ارتقا دهند که در این بین دزدگیر اماکن پایرونیکس به صورت یک پک کامل با قیمت مناسب برای مشتریان ارائه می شود که نسخه های بروز شده نرم افزار آن در مدلهای جدید موجود می باشد.

دزدگیر اماکن فایروال

همه ی افراد سعی دارند به نوعی از حریم خود محافظت کنند و از وسایل و ابزارهایی که تا به امروز تولید شده اند بهره کافی را ببرند، در این میان چشمی دزدگیر اماکن  جدید با زاویه دید وسیع از جمله ی بهترین محصولات امنیتی با قیمت مناسب به شمار می رود که در حال حاضر در امکان و منازل مختلفی نصب می شوند و ما را از رفت و آمد غیر مجاز آگاه می سازد.

پک دزدگیر اماکن فایروال با بهترین کیفیت و قیمت ارزان ارائه می گردد این مرکز نمونه های جدید و برتر دزدگیر را به معرض فروش می گذرد این دزدگیرها کیفیتی عالی دارند علاوه بر کیفیت ممتاز طراحی آن ها بی نظیر است هنگام خرید انواع دزدگیر توجه به کیفیت و کارایی محصول و ویژگی های مختلف آن اهمیت زیادی دارد موضوع قیمت ها نیز برای اکثر خریداران بسیار حائز اهمیت است؛ می توانید با مراجعه به این مرکز مستقیم و بدون واسطه نسبت به خرید بهترین نوع دزدگیر با قیمت کم اقدام نمایید.

خوب است بدانید که دزدگیر اماکن فایروال امنیت بالایی را در انواع محیط ها ایجاد می کند بسیار باکیفیت و کاربردی بوده و مورد تایید کارشناسان قرار گرفته است.

خوب است بدانید که دزدگیر اماکن فایروال با فناوری های نوین با بالاترین درجه کیفی تولید شده و مناسب انواع اماکن و محیط های مختلف می باشد و در آزمایشگاه کنترل کیفی نیز به تایید کارشناسان متخصص رسیده است.

دزدگیر اماکن پایرونیکس

پایرونیکس یکی از شرکت های انگلیسی است که سال هاست در جوزه برد الکتریکی و حسگر های امنیتی فعالیت می کند و برای گسترش تولیدات خود و همچنین بالاتر بردن سطح کارایی و عملکر آن با شرکتی در کشور چین همکاری می نماید، یکی از ویژگی های دیگر آن، ابعاد و اندازه چشمی های پایرونیکس است که این امکان را فراهم کرده تا بتوان آن را در نقاط مختلفی نصب کرد، در این نوع چشمی قابلیت اتصال به دیوار و حتی سقف نیز وجود دارد و به سهولت می توان آن را با توجه به مکان های مختلف استفاده کرد.

دقت تشخیص دزدگیر اماکن پایرونیکس به مراتب بیشتر از بسیاری از چشمی های دیگر است به طوری که به هرنوع حرکتی عکس العمل نشان می دهد و آن را شناسایی می کند، به همین دلیل می توان به آن اعتماد کرد و با خیال آسوده تری به کارها و فعالیت های خود پرداخت.

سرقت هایی های زیادی با شگردهای متنوع در مکان های مختلف اتفاق می افتد که در خیلی از موارد شاهد آن هستیم که سارق به راحتی توانسته از تدابیر امنیتی اندیشیده شده عبور کند و بسیار راحت، اموال را مورد سرقت قرار می دهند، در این هنگام است که اهمیت چشمی پایرونیکس نمایان می شود که با نصب آن می توانید امنیت ساختمان و محل مورد نظر خود را در حد قابل قبول افزایش دهید چون که این محصول باکیفیت با رصد هر فعالیت مشکوک، آن را ارسال می کند و آژیر خطر را به صدا در می آورد، افراد زیادی پس از استفاده از این محصول رضایت خود اعلام و با به کارگیری آن امنیت نسبتا پایداری را فراهم کرده اند.