دمیرال در لیست اینتری‌ها برای تقویت خط دفاعی

دمیرال در لیست اینتری‌ها برای تقویت خط دفاعی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر پس از جدایی میلان اشکرینیار از این تیم، در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی به خدمت گرفتن یک مدافع میانی را جزو اولویت‌های خود قرار داده است. بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»؛ اینتری‌ها پس از ناکامی در جذب سزار آسپیلیکوئتا که ترجیح داد راهی اتلتیکومادرید شود، حالا نظر خود را معطوف به جذب مریح دمیرال از آتالانتا کرده است.

مدیران باشگاه اینتر انجام مذاکرات با همتایان خود در باشگاه آتالانتا برای جذب این مدافع ترکیه‌ای را در دستور کار قرار داده‌اند، این در حالی است که به خدمت گرفتن داویده فراتسی از ساسولو و روملو لوکاکو از چلسی به ترتیب برای تقویت خط میانی و خط حمله نیز در اولویت آنهاست. مدافع پیشین یوونتوس که از سال 2021 در عضویت باشگاه آتالانتا است، سه فصل دیگر تحت‌قرارداد این باشگاه ایتالیایی است. همچنین اینتری‌ها در آستانه پرداخت بند فسخ 7 میلیون یورویی یان بیسک مدافع آلمانی باشگاه آرهوس دانمارک هستند.

بازیکن دیگری که اینتر وضعیت او را زیرنظر دارد، لازار ساماردزیچ هافبک آلمانی‌الاصل اودینزه است. باشگاه اودینزه برای فروش این هافبک 21 ساله که در رده ملی برای صربستان بازی می‌کند، رقمی در حدود 30 میلیون یورو می‌خواهد. دو باشگاه میلان و ناپولی هم دیگر مشتریان این بازیکن هستند.

 شبکه تلویزیونی «DAZN» ایتالیا هم خبر داد؛ باشگاه اینتر بدش نمی‌آید دایچی کامادا هافبک نفوذی چند فصل اخیر اینتراخت فرانکفورت را جذب کند، کسی که اخیراً میلان هم نسبت به جذب او علاقه نشان داده بود اما در ادامه قید خرید او را زد. اینتر به این بازیکن ژاپنی که حالا بازیکن آزاد به شمار می‌رود هنوز پیشنهادی ارائه نداده است.

انتهای پیام/