دیدگاهم را تغییر دادم زندگی ام نیز تغییر کرد

دیدگاهم را تغییر دادم زندگی ام نیز تغییر کرد

همیشه شنده ایم هر چیزی را همان طور که میبینی دقیقا همان می شود و این نگرش ماست که زندگی ما را می سازد. من اوایل نگرش های منفی در مورد کارم زیاد داشتم و زندگی ام رنگ و بویی نداشت. بعد از اینکه تصمیم گرفتم دیدم را به کارم و زندگی عوض کنم همه شرایط تغییر کرد و من با قرار گرفتن در مسیر تجارت زندگی مرفهی را توانستم برای خانواده ام بسازم.

پودر گوشت ماهی شیراز

پودر گوشت ماهی شیراز در واقع محصولی تکمیلی جهت خوراک دام و طیور برای بازدهی بیشتر و همچنین در جهت سلامتی طیور استفاده می شود.

پودر گوشت طیور محصولی است که از لاشه و اندامهای حیوانی در کشتارگاه ها، اضافات محصولات کنسرو سازی و کشتارگاهی تهیه و تولید می گردد.

همچنین این محصول از ضایعات اندام های مختلف حیوانی مانند ریه ها، قلب، دست و پا، معده، روده و … تولید می شود.

البته اجزایی نظیر شاخ و موی حیوانیا سم، جز قسمتهایی است که نباید از آنها در تولید پودر گوشت استفاده شود.

پودر گوشت به دو حالت مرطوب و خشک تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد اما نوع خشک آن هم استفاده راحت تری دارد و نیز برای مدت زمان طولانی سالم می ماند.

پودر گوشت مرغ اصفهان

پودر گوشت مرغ اصفهان بالای۵۰ درصد حاوی پروتئین خام بوده و آنالیز آن به صورت موردی نیاز می باشد.

مقدار چربی موجود در پودر گوشت نشان از میزان انرژی آن است.

به علت این که پودر گوشت در اثر حرارت تولید شده و رطوبتش از بین رفته است حاوی آلودگی نمی باشد ولی وجود یک آنتی اکسیدان نیز در پودر گوشت برای جلوگیری از فاسد شدن آن لازم می‌باشد.

لازم به ذکر است که باید توجه شود پودر گوشتی که خریداری می گردد در صورتی که حاوی استخوان باشد پروتئین خام آن مابین۴۰ تا ۵۰ درصد بوده و با قیمت پایین تری به فروش می‌رسد.

البته این نوع پودر گوشت نیز منبع خوبی از کلسیم و فسفر می باشد.

پودر گوشت زنجان

خوشبختانه امروزه در زمینه های مختلف اطلاعات بروز و کارآمدی وجود دارد و افرادی که اقدام به پرورش دام و طیور می نمایند می توانند با بهره گیری از این اطلاعات، بازدهی کار خود را بالا ببرند.

پودر گوشت زنجان نیز مانند سایر غذای دام و طیور دارای انواع مختلفی می باشد و بایستی در خرید آن توجه گردد تا از مکان های معتبر و برندهای شناخته شده خریداری گردد.

برای خرید اینترنتی این محصول به نماد اعتماد الکترونیکی سایت مد نظر توجه داشته باشید.

همچنین در خرید این محصول باید به ترکیبات موجود در آن توجه نمود برای مثال این پودر حاوی چه میزان پروتئین خام می‌باشد و یا میزان فسفر موجود در آن چقدر است.