ذبیح الله مجاهد: در مسایل داخلی افغانستان دخالت نکنید

ذبیح الله مجاهد: در مسایل داخلی افغانستان دخالت نکنید

به گزارش خبرگزاری مهر، «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز جمعه در پیام هایی توئیتری به اظهارات اخیر سخنگوی کاخ سفید واکنش نشان داد.

سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان در این خصوص نوشت: امارت اسلامی افغانستان تمام تعهدات خود در موافقتنامه دوحه با آمریکا را انجام داده و به کسی اجازه نمی دهد که از خاک افغانستان علیه واشنگتن و متحدان این کشور استفاده کند.

«ذبیح الله مجاهد» در این باره ادامه داد: ما متعهد به رعایت حقوق همه شهروندان بر اساس قوانین شریعت هستیم. فضای عادی و امنی برای زنان و مردان افغانستان فراهم شده و به حقوق تمام اقلیت ها نیز احترام گذاشته می شود.

ذبیح الله مجاهد: در مسایل داخلی افغانستان دخالت نکنید

وی در توئیت دیگری اضافه کرد: امارت اسلامی نمی خواهد در امور سایر کشورها مداخله کند؛ به همین ترتیب از کشورهای دیگر نیز درخواست دارد که در مسایل داخلی مان مداخله نکرده و به ما نحوه زندگی کردن را دیکته نکنند.

توئیت های امروز «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان در حالی مطرح می شود که «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک نشست خبری از ادامه رایزنی ها با دولت موقت طالبان تنها بر سر آزادسازی نیمی از دارایی های توقیف شده افغانستان خبر داده بود.

منبع : مهر