ذغال های که موجب انفجار پول در زندگی ام شد

ذغال های که موجب انفجار پول در زندگی ام شد

در یک تولیدی ذغال کار میکردم و به علت ساعت کاری زیاد فشار زیادی را متحمل می شدم.همیشه در فکرم رویای پولدار شدن داشتم اما هرچه تلاش میکردم نمیشد. سابقه زیادی در کارگاه تولید ذغال داشتم همین باعث میشد که انواع و اقسام ذغال ها را بشناسم و کاربرد هر کدام از آنها را به خوبی بدانم.تصمیم گرفتم یک مغازه ذغال فروشی کوچک بزنم و آنجا شد که رشد من در زمینه ذغال شروع شد.حال میخواهم این اطلاعات را با شما به اشتراک بگذارم 
ذغال کبابی
شاید به نظر برسد که زغالها تفاوت چندانی باهم ندارند و مهم این است که بسوزد و کار را راه بیندازد اما چنین نیست و باید گفت که کیفیت و انواع متفاوتی از زغال وجود دارد و هر یک با توجه به ویژگیهای خود  بهتر است که در موارد استفاده اصلی خود استفاده شود و برای مثال باید گفت در پخت و پز باید از زغالی استفاده شود که از اندکی رطوبت برخوردار باشد ولی برای قلیان بهتر است از زغالهای کم رطوبت استفاده شود. جالب است بدانید که اولین امتحان برای خرید ذغال کبابی خوب فشار دادن آن از روی پلاستیک است تا ببنید بزرگ و قلوه ای هستند یا ریز و کوچه زیرا اگر از سایز نرمال کوچک تر باشد به درد نمی خورد و همچنین اگر در هنگام فشار دادن زغال، زغال پودر شود یا درون بسته بندی زغال پودر زیادی باشد یعنی از کیفیت خوبی برخوردار نیست و نکته ی دیگر اینکه به شکل و بافت زغال نیز باید توجه کنید زیرا زغالهایی که بافت یکدست دارند از کیفیت بهتری برخوردار هستند.

ذغال چینی
یکی از محصولاتی که در سراسر دنیا در حوزه زغال یکی از پر مصرف ترین می باشد، زغال چینی است که رایج ترین نوع بریکت قابل احتراق است که با استفاده از خاک اره ساخته می شود.

همانطور که می دانید کشور چین در تمامی محصولات حرفی برای گفتن دارد و محصول زغال مثل زغال گردو هم همین موضوع رو صدق می کند که یکی از پر فروش ترین محصولات زغال به شمار می رود. با توجه به خریداران زغال که در طی این سالها دارای پر مصرف ترین محصولات می باشد و همین موضوع باعث شده تا یکی ازجینی پر سودترین محصولات به شمار می رود. یکی از خصوصیات این محصول این است که فضای کمتری نسبت به سایر زغالهای دیگر می گیرد که دلیل مهم دیگر حفظ محیط زیست و مزیتهای این نوع تجارت است.
مجموعه ما انواع زغال چینی را به دلیل طرفداران زیادی که دارد در سطح جهان در معرض فروش قرار داده است که شما می توانید انواع این محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید. شما می توانید از طریق این سایت انواع زغال چینی را از طریق مشاوران فروش ما سفارش بدهید و ما محصول را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب برای شما ارسال می کنیم.

ذغال فشرده
زغال فشرده، شکلی از زغال چوب است که از قطعات خرد چوب و کاه و غیره تهیه می‌شود. این زغال معمولا کیفیتی پایین‌ تر از زغال معمولی دارد ولی ارزان‌ تر بوده و نسبت به اکثر زغال‌ها دوام بیشتری دارد. کاربرد این زغال برای کباب کردن در منقل‌ های یکبار مصرف یا گریل روی توری است. زغال فشرده یا چینی یکی از بهترین و پرطرفدارترین نوع این محصول بین مصرف کنندگان می باشد، شکل ظاهری زیبا، حمل و نقل آسان، حرارت دهی بیشتر و عدم ایجاد بو و دود باعث شده است که این محصول طرفداران بیشماری پیدا کند و میزان تقاضا و در نهایت فروش بالایی داشته باشد. شکل ظاهری این محصول به صورت مکعب های چهار یا شش ضلعی است که حفره ای درون آن ها وجود دارد که وجود این حفره به نوبه خود دارای فلسفه ای است و باعث می شود که میزان اکسیژن رسانی به سراسر زغال بیشتر شده و در نهایت سوختن بالاتر رود و میزان حرارت دهی آن بیشتر می شود به همین دلیل برای سوخت درون شومینه که میزان سوخت بیشتری نیاز دارد مناسب می باشد، یکی دیگر از ویژگی های بارز این محصول عدم بو و دود دهی می باشد و این ویژگی برای کسانی که به بوی دود حساسیت دارند قابل اهمیت می باشد و همچنین در محیط های درب بسته قابل استفاده است و باعث می شود که هیچ گونه دود و بویی درون ساختمان ایجاد نشود.