«رئال مادرید» برابر لایپزیک متوقف شد/ برد راحت «منچسترسیتی»

«رئال مادرید» برابر لایپزیک متوقف شد/ برد راحت «منچسترسیتی»

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد و طی آن منچسترسیتی موفق شد با نتیجه ۳ بر یک کپنهاگن را شکست دهد و رئال مادرید هم با نتیجه یک بر یک برابر لایپزیک متوقف شد.

رئال مادرید یک – لایپزیک یک

تیم فوتبال رئال مادرید از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان لایپزیک آلمان بود که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی یک به یک به پایان رسید. در این دیدار «وینیسیوس جونیور» در دقیقه ۶۵ رئال را پیش انداخت اما خوشحالی این تیم ۳ دقیقه بیشتر دوام نداشت و در دقیقه ۶۸ «ویلی اوربن» موفق شد گل تساوی را برای لایپزیک به ثمر برساند.

رئال مادرید با این تساوی خانگی در مجموع دو دیدار به مرحله بعد صعود کرد.

منچسترسیتی ۳ – کپنهاگن یک

شاگردان پپ گواردیولا در تیم منچسترسیتی شب سختی را در خانه پشت سر نگذاشتند و توانستند با نتیجه ۳ بر یک از سد کپنهاگن عبور کنند. سیتی در این دیدار یک شروع طوفانی داشت و موفق شد خیلی زود و در دقیقه ۵ با گل «مانوئل آکانجی» پیش بیفتد و هنوز به دقیقه ۱۰ بازی نرسیده بودیم که «خولین آلوارز» برای بار دوم دروازه کپنهاگن را فرو ریخت. «محمد الیونوسی» در دقیقه ۲۹ موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما ارلینگ هالند در دقیقه ۳+۴۵ سومین گل سیتی را به ثمر رساند.

منچسترسیتی با این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.