رازاصلی ثروتمندی که تا کنون نشنیده اید

رازاصلی ثروتمندی که تا کنون نشنیده اید

شاید باورش برایتان سخت باشد اما بنده با شناسایی درست نیازهای اصلی مردم و ایجاد کسب و کاری درست به ثروت دست پیدا کردم و باید برای شما بیان کنم که امروزه انواع برنج از جمله برنج قهوه ای هاتی کارا از سود بالایی جهت ایجاد کسب و کار برخوردار است که شما را ثروتمند می کند.

برنج قهوه ای هاتی کارا

خوشبختانه امروزه برندهای متفاوتی همچونشکرالله پور توانسته اند بهترین برنج قهوه ای هاتی کارا را به تولید برسانند. خیلی از افراد متاسفانه چون از خواص این خوراکی آگاه نیستند آن را در مصرف غذایی خودشان قرار نمی دهند اما این هم راه حلی دارد می توان برای این که با ذائقه خودتان بیشتر هماهنگ کنید مقداری از نوع قهوه ای را با برنج سفید مخلوط کنید و بعد میل کنید.

با این روشی که گفته شد می توانید از آنتی اکسیدانهای این نوع بهره مند شوید و باعث شوید که سیستم ایمنی شما تا حد قابل توجه بالا رود به گونه ای که در برابر ویروسها و بیماریها بدن شما مقاوم تر می شود.

لازم به ذکر است که مصرف سبوس برنج قهوه ای می توان به چربی های انباشته شده در اطراف قلب را کاهش دهد و باعث بهتر عمل کردن پمپاژ خون در قلب شما شود.

برنج لنجان اصفهان

بر اساس گفته ها برنج لنجان اصفهان در زمان قاجار و در سفر یکی از خان های این منطقه با همسفر شدن با عده از اهالی کامفیروز استان فارس به این شهرستان آورده شده است. تا قبل از این برنج لنجان  در این منطقه برنج گرده کشت میشد.

اهالی اصفهان بسیار از این برنج مصرف میکنند برنج لنجان در این استان دارای قیمت بالاتر از برنج های دیگر است و این نشان از تقاضای بالای مردم برای این برنج است. در گذشته این برنج در شالیزار های این استان کشت میشد اما به خاطر محدودیت در کاشت برنج در استان ها و محدود کردن آن به استان های مازندران و گیلان رفته رفته ، برنج لنجان نیز در حال نابودی است.و سطح زیر کشت این برنج بسیار کاهش یافته است.


برنج هاشمی

به جرات می توان گفت خرید برنج هاشمی بدون شک خریدی بدون زیان و البته سود آورد است زیرا این محصول از دسته برنجهایی  است که در برابر آفتهای مختلف، مقاوم بوده و سالم باقی می ماند همچنین برنج هاشمی به دلیل باریک بودن ساقه، مانع از وجود کرم ساقه خوار درون خود می شود.

در نتیجه هنگام رشد به سموم کمتری احتیاج داشته و محصولی ارگانیک تولید می شود. این محصول بی نظیر در دسته برنجهای قد بلند قرار می گیرد زیرا ساقه و خوشه آن بلندتر از سایر برنجها است خوب است بدانید برنج هاشمی به دو دسته گرم و سرد تقسیم می شوند و تفاوتشان در این است که نوع سرد، ساقه باریکتری نسبت به نوع گرم دارد.

منظور از سرد و گرم، طبع برنج نیست بلکه نوع رشد و رسیدن آن است زیرا برنج سرد حدود یک هفته دیرتر از برنج نوع گرم می رسد، شخصی که کاشف برنج هاشمی است بیان نموده نوع سرد بهتر از نوع گرم آن می باشد.