راهنمای خرید بهترین آرام بند تا 2 میلیون تومان؛ 5 مدل برای تمامی ورودی ها

راهنمای خرید بهترین آرام بند تا 2 میلیون تومان؛ 5 مدل برای تمامی ورودی ها

اگر به دنبال خرید آرام بند درب هستید، می توانید نمونه هایی از تولیدات داخل و وارداتی را تهیه و استفاده نمایید در این مقاله قصد داریم در قالب راهنمای خرید بهترین آرمبند درب، ۵ مدل مناسب را تا سقف ۲ میلیون تومان معرفی کنیم. لازم به ذکر است که معرفی محصولات موجود در این مقاله بر اساس نوع برند، کیفیت ساخت، نمره‌ی دریافتی توسط کاربران و ارزش خرید نسبت به قیمت آن ها انجام شده است. گارانتی های ارائه شده در زمینه این محصولات از نوع تعویض است و معمولا در این نمونه محصولات تعمییرات انجام نمی پذیرد. نکته بسیار مهم دیگر این است که در هنگام بررسی و خرید حتما به وزن درب توجه نماییم تا بتوانیم از مدل متناسب با وزن ورودی استفاده نماییم.

انواع مدل از آرام بند اسمارت بهترین آرام بند در این مقاله تا سقف ۲ میلیون تومان محسوب می‌شود. این محصول با تنوع ۵ مدل از نمره ۱ تا ۵ در دسترس است و برای انواع ورودی ها مناسب می باشد، برای ورودی های چوبی و فلزی و سرویس بهداشتی مناسب به نظر می‌رسد. این آرام بند علاوه بر دو سرعته بودن ، دارای بازوی نگهدارنده نیز است. روغن و فنر به کار رفته در آرامبند اسمارت از متریال و جنس مرغوب ساخته شده است و در محیط های باز می توان از این محصول انتظار عملکرد خوبی داشت. همچنین این آرام بند در حالت معمول تا ۵۰۰ هزار بار تردد دوام خواهد آورد. برای نصب و راه اندازی این محصول از دیتا شیت داخل بسته بندی می توان استفاده نمود.

آرام بند ریوبی اگر چه دارای محصولات گران قیمت و رده بالایی است ولی خوب دارای نمونه های بسیاری در رنج قیمتی ۲ میلیون تومان است که از نظر کارایی و مورد استفاده قرار گرفتن مناسب می باشد. البته تمامی مدل های این رده از دو زمانه بودن عملکرد استفاده می کنند و نمونه های سه زمانه قیمتی به مراتب بالاتر دارند. جهت ورودی های پر تردد فلزی و چوبی می توان با پارت نامبرهایی مشخص محصول برگزید و خرید و نصب نمود. گارانتی ۲۴ ماهه ارائه شده است. نحوه و عملکرد نصب باید بر طبق دیتا شیت قرار داده شده در کارتن هر محصول باشد.

 آرام بند ریوبی

آرامبند روستیک در نوع دو سرعته و ضربه زن دار از نمونه های آرامبند مقرون به صرفه‌ای به شمار می‌رود که از ضربه آخر بهره می‌برد.جهت ورودی هایی که مجهز به قفل برقی می باشند می توان نمونه هایی از این محصول در نمره ۳ و ۴ را مورد استفاده قرار داد. قابلیت استفاده بر روی درب فلزی و چوبی و سرویس بهداشتی را در شماره های مختلف دارد و می توان جهت نصب و راه اندازی از تکنسین وارد به امور نصب استفاده نمود.تنظیمات بسیار ساده ای دارد و با دو پیچ قرار داده شده می توان سرعت و ضرب آخر را تنظیم نمود و دقت نمایید که طریقه تنظیم باید چرخش بسیار کم پیچ ها در جهت مناسب باشد.

شاید در مورد آرام بند فلای کم شنیده باشیم ولی خوب این برند چینی توانسته با ارائه چندین مدل و نمونه برای بسیاری از انواع ورودی ها خودی در بازار نشان دهد و سهم برخی برندهای موجود در ایران را از آن خود نماید.دارای بازویی های بسیار قدرتمند و بدنه بسیار عالی با پیچ های تنظیم بر روی کناره ها می باشد.جهت نصب بر روی درب های فلزی و ورودی های پر تردد می توان حساب ویژه ای بر روی آرامبند درب فلای باز نمود و با خیال راحت بر ای مدت طولانی استفاده کرد. نقشه نصب و راه اندازی در کارتن محصولات قرار داده شده و در زمان نصب از تراز بودن و اتصال محکم پیچ ها باید اطمینان داشته باشیم.

 آرام بند سارو

برای بسیاری از مشتریان برندهای صاحب سبک و شیک می تواند رضایت خرید را به همراه داشته باشد.در نمونه های معرفی شده بالا شاید در تک رنگ و تک مدل محصول با قابلیت خرید داشته باشیم ولی در آرام بند سارو که می خواهیم بررسی محصولات تا ۲ میلیون تومان داشه باشیم مواجه با تعداد بسیار زیاد از نمونه های مختلف با رنگ بندی متفاوت هستیم که می توان در ورودی های چوبی و فلزی و شیشه ای مورد استفاده قرار داد.البته باز هم کلیه محصولات دارای مکانیزم دو سرعته هستند و از گارانتی ۲۴ ماهه برخوردار می باشند. جهت نصب نیز بر روی کلیهع محصولات دیتای نصب قرار داده شده است. به دلیل تنوع رنگ می توان از آرام بند با رنگ متناسب ورودی بهره برد و دیزاین مناسب را انتخاب کرد.