رضایی: به خاطر سوت‌های اشتباه‌شان اخراجم کردند!

رضایی: به خاطر سوت‌های اشتباه‌شان اخراجم کردند!

عاطفه رضایی با واکنش تند به داوری بعد از بازی برابر پیکان تهران به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: دو داور برای بازی ما انتخاب کردند که اصلا نمی‌دانم که آنها را از کجا می‌آورند؟ واقعا من برای کمیته داوران با این انتخاب داوران متاسفم.

وی افزود: جالب است داور بازی همه سوت‌ها را به ضرر ما می‌زد یعنی یکی دو تا سوت به ضرر پیکان نزد.

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان به ضعف داوران در مسابقات سوپر لیگ اشاره و خاطرنشان کرد: واقعا برای کمیته داوران و حتی فدراسیون متاسفم که می‌گوید سوپر لیگ برگزار می‌کنیم، اما آیا داور شما در حد سوپر لیگ هست که مسابقات سوپر لیگ برگزار می‌کنید؟

رضایی ضمن بیان این مطلب که داور نتیجه بازی را مشخص کرد، اظهار داشت: مهم این است که داور چطور سوت می‌زند داور بازی را به هم ریخت یعنی متاسفم و نظری هم درباره بحث فنی بازی ندارم چون چیزی نداشت که بخواهیم بگوئیم. داور تعیین کننده بود و هیچ چیز دیگری اثر نداشت.

وی درخصوص اخراج از بازی گفت: به خاطر سوت‌های اشتباه من را اخراج کردند، چون مربی برای یک سوت اشتباه چیزی نمی‌گوید برای دو سوت چیزی نمی‌گوید، اما وقتی داور برای من چهار پنالتی دو گرفته است پنالتی یک گرفته که اصلا خطا نبوده نباید چیزی بگویم؟

رضایی با تاکید بر این مطلب که می‌گویند مربیان مصاحبه نکنند، تصریح کرد: صبر مربیان هم اندازه‌ای دارد. یک بازی می‌توانی چیزی نگویی. در بازی که در رفسنجان داشتیم داوران بازی را خراب کردند. دو داور گذاشتند که هنوز تجربه سوت زدن در زمین را نداشتند و داوری را سرداور بازی گذاشتند که آن بازی را هم به خاطر داوری از دست دادم و می‌گویند مصاحبه نکن مگر می‌شود چیزی نگفت و مصاحبه نکرد.

وی همچنین به اخراج بازیکنش در پایان مسابقه برابر پیکان اشاره کرد و افزود: بعد از اینکه بازی تمام شده به بازیکن من که در حال سرد کردن است، کارت دادند و اخراج کردند.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم