رقبای انگلیسی رئال مادرید برای جذب امباپه/ جزئیات پیشنهاد الهلال به کیلیان

رقبای انگلیسی رئال مادرید برای جذب امباپه/ جزئیات پیشنهاد الهلال به کیلیان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رادیو مونت‌کارلوی فرانسه در گزارشی از آمادگی چلسی برای ورود به رقابت جذب کیلیان امباپه خبر داد. ستاره فرانسوی خط حمله پاری‌سن‌ژرمن فقط یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و تا الان هم از تمدید آن خودداری کرده است. او اما گفته است که قصد رفتن ندارد و ظاهراً برنامه‌اش این است که در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد برود.

تا پیش از این رئال مادرید به عنوان تنها مقصد امباپه در صورت ترک PSG شناخته می‌شد اما طبق اعلام رادیو مونت‌کارلو، اکنون چلسی هم قصد داد شانس خود را برای خرید ملی‌پوش فرانسوی امتحان کند؛ البته طبق اعلام فابریس هاوکینز، خبرنگار رادیو مونت کارلو، تمایل چلسی به جذب امباپه تنها در فاز بررسی شرایط انتقال او به لندن است و هیچ‌گونه تماسی از سوی این باشگاه با مدیران پاری‌سن‌ژرمن صورت نگرفته است.

رادیو مونت‌کارلو از تمایل یک تیم لیگ برتری دیگر به خرید امباپه هم خبر داده اما به نام آن تیم اشاره نکرده است؛ البته با توجه به اینکه در گذشته آرسنال و لیورپول خواهان خرید امباپه بودند، انتظار می‌رود که این بار هم یکی از این دو تیم، بازیکن 24 ساله را زیر نظر داشته باشند.

خبر دیگری که رسانه فرانسوی درباره امباپه منتشر کرده؛ پیشنهاد الهلال عربستان به امباپه برای عقد قراردادی یک ساله با امکان تمدید برای سال دوم با دریافت حقوق ۲۰۰ میلیون یورو در سال و پرداخت ۲۰۰ میلیون یوروی دیگر به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به عنوان رقم انتقال بازیکن به عربستان بوده است.

انتهای پیام/