رمز های محبوب GTA V

رمز های محبوب GTA V

بازی جی تی ای وی یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بازی های کامپیوتری بوده که بعد از گذشت سالیان سال همچنان یکه‌تازی می‌کند. یکی از عواملی که تجربه بازی را برای بسیاری لذت‌بخش‌تر کرده، وجود رمز های متعدد و مختلفی است که در بازی وجود دارد. در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از محبوب ترین رمز های جی تی ای وی خواهیم پرداخت.

بهترین رمز های GTA V

شاید برای شما پیش بیاید که چرا باید از رمز های بازی جی تی ای وی استفاده کرد؟ با وجود اینکه دنیای بازی GTA V مملو از جذابیت و سرگرمی است و آزادی عمل بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد، گاهی افزایش بیشتر این آزادی‌ها نیز می‌تواند لذت‌بخش باشد. استفاده از رمز های gta v به شما قابلیت‌های جذاب و حیرت‌انگیزی می‌دهد تا قوانین بازی را دور زده، هرج و مرج ایجاد کرده و بسیاری کارهای سرگرم‌کننده دیگر را ساده‌تر انجام دهید.

قابلیت ها و ویژگی های رمز های بازی جی تی ای وی

قابلیت‌های بسیاری با استفاده از رمز های بازی جی تی ای وی به شما اضافه می‌شود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به باز کردن تمامی سلاح‌ها و تفنگ‌های بازی، ظاهر کردن انواع وسایل نقلیه سرعتی، کمیاب، نظامی و قدرتمند، ثروتمند شدن با استفاده از رمز پول جی تی ای وی، اضافه کردن ستاره تعقیب پلیس و یا کم کردن آن، دادن قابلیت پرواز به ماشین‌ها، نامیرا و ضد ضربه شدن، افزایش سرعت حرکت بازیکن و … اشاره کرد.

بازی GTA V هنوز هم یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های جهان باز بوده و گشت و گذار در دنیای آن با استفاده از رمز های جی تی ای وی تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر است. شما اگر از همان مراحل ابتدایی بازی بتوانید به سلاح‌های قدرتمند دسترسی داشته باشید، بدون نگرانی در معرض گلوله دشمنان قرار گرفته و نامیرا باشید و با سرعتی‌ترین اتومبیل‌ها در سطح شهر گشت و گذار کنید، تجربه متفاوتی از بازی را به خورد خود داده‌اید.

از دیگر ویژگی‌های رمز های بازی GTA V ساده بودن استفاده از آن‌ها است. این رمز ها به طول کامل توسط سازندگان بازی طراحی شده و در بطن آن قرار دارند و کوچک‌ترین مشکلی برای اجرا و روند بازی نخواهند گذاشت. این موضوع امکان به وجود آمدن باگ و مشکل فنی هنگام استفاده از رمز های جی تی ای وی را به حداقل رسانده و هر بازیکنی می‌تواند به سادگی از آن‌ها استفاده کند. فعال‌سازی رمز های GTA V در هر پلتفرم کمی متفاوت است و تنوع بالای آن‌ها می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

رمز های خفن جی تی ای وی

بازی GTA V مملو از رمز های مختلف و مهیجی است که تجربه بازی را برای شما سرگرم کننده و متفاوت می‌کند. با استفاده از این رمزها می‌توانید از همان لحظه ابتدایی بازی مقدار زیادی ثروت داشته باشید، به مکان‌‌های مختلفی از نقشه دسترسی داشته و سلاح های مختلفی را به دست آورید. تجربه‌ای لذت بخش با بهترین رمز های GTA V در انتظار شما است که در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

بهترین رمز های GTA V برای کامپیوتر

برای استفاده از رمز های خفن جی تی ای وی در کامپیوتر، شما باید عبارت رمز را با استفاده از کیبورد خود تایپ کنید و اثر آن را به صورت لحظه‌ای داخل بازی شاهد باشید. طیف گسترده‌ای از این رمز ها وجود دارد که هر کدام با عبارتی متفاوت، اثری منحصر به فرد خواهند گذاشت، برخی انواع وسایل نقلیه را ظاهر می‌کنند، برخی روی سلامتی و میزان پول شما تأثیر گذاشته و برخی دیگر کاراکترتان را نامیرا می‌کنند.

حالت LIQUORLIQUOR
انفجار بزرگHIGHEX
مشت و لگد قویترHOTHANDS
دویدن سریعCATCHME
شنا کردن سریعGOTGILLS
گلوله های آتشینINCENDIARY
شکست ناپذیری (تنها ۵ دقیقه فعال است)PAINKILLER
کاهش ستاره های تحت تعقیبLAWYERUP
افزایش ستاره های تحت تعقیبFUGITIVE
سلامتی و اسلحه کاملTURTLE
شارژ شدن توانایی‌ هاPOWERUP
سقوط آزادSKYFALL
حرکت آهستهDEADEYE
حرکت آهستهSLOWMO
پرش بلندHOPTOIT
چتر نجاتSKYDIVE
مسلح شدنTOOLUP
تغییر آب و هواMAKEITRAIN
کنترل NPC هاJRTALENT

رمزهای محبوب GTA V برای PS4

استفاده از رمز های بازی جی تی ای وی نه تنها برای کامپیوتر میسر است، بلکه دارندگان کنسول‌ها مثل پلی‌استیشن ۴ نیز می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. تأثیر رمز های بازی در کنسول نیز یکسان است اما نحوه اجرا کردن آن‌ها با توجه به عدم وجود کیبورد کمی متفاوت خواهد بود. بازی جی تی ای وی برای PS4 می‌تواند هنوز هم یکی از جذاب‌ترین عناوین باشد و برای استفاده از بهترین رمز های GTA V روی کنسول، باید تعدادی از کلیدهای کنترلر را به ترتیب مشخص آن رمز فشار دهید تا اثر رمز فعال شود.

عملکردکد
حالت ویژهمثلث ، راست ، راست ، چپ ، راست ، مربع ، دایره ، چپ
انفجار بزرگراست ، مربع ، ضربدر ، چپ ، R2 ، R1 ، چپ ، راست ، راست ، L1 ، L1 ، L1
مشت و لگد قویترراست ، چپ ، ضربدر ، مثلث ، R1 ، دایره ، دایره ، دایره ، L2
دویدن سریعمثلث ، چپ ، راست ، راست ، L1 ، L2 ، مربع
شنا کردن سریعچپ ، چپ ، L1 ، راست ، راست ، R2 ، چپ ، L2 ، راست
گلوله های آتشینR1 ، L1 ، مثلث ، R1 ، چپ ، R1 ، R2 ، چپ ، مربع ، راست ، L1 ، L1
شکست ناپذیری (تنها ۵ دقیقه فعال است)راست ، ضربدر ، راست ، چپ ، راست ، R1 ، راست ، چپ ، ضربدر ، مثلث
کاهش ستاره های تحت تعقیبR1 ، R1 ، دایره ، R2 ، راست ، چپ ، راست ، چپ ، راست ، چپ
افزایش ستاره های تحت تعقیبR1 ، R1 ، دایره، R2 ، چپ ، راست ، چپ ، راست ، چپ ، راست
سلامتی و اسلحه کاملدایره ، L1 ، مثلث ، R2 ، ضربدر ، مربع ، دایره ، راست ، مربع ، L1 ، L1 ، L1

رمز های خفن بازی جی تی ای وی قطعا تجربه لذت‌بخش و متفاوتی برای هر طرفدار این بازی جذاب رقم خواهند زد. اجرای مراحل بازی بدون استفاده از رمز ها نیز میسر است اما برای تجربه‌ای متفاوت و به دور از مرزهای قوانین GTA V، می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

منبع: Par30games.net