روز موعود دو بازیکن ملی پوش در قطر فرا رسید

روز موعود دو بازیکن ملی پوش در قطر فرا رسید

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، تیم ملی فوتبال ایران تمرینات تاکتیکی خود برای بازی با سوریه را از عصر امروز در شهر دوحه قطر آغاز می‌کند. شاگردان امیر قلعه نویی در حالی برنامه ریزی خود را پشت سر خواهند گذاشت که تکلیف دو بازیکن آسیب دیده برای این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مهدی ترابی قبل از آخرین بازی مرحله گروهی تیم ملی ایران مقابل امارات به تمرینات گروهی اضافه شد اما همچنان استفاده از این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد همچنین سید مجید حسینی گزینه نخست جانشینی محمدحسین کنعانی زادگان همچنان با مصدومیت خود دست و پنجه نرم می‌کند.

رهایی کامل ترابی از بند مصدومیت شاید نیاز فوری امیر قلعه نویی برای بازی با سوریه به دلیل عملکرد ایده آل نفرات خط میانی همچون سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی و علی قلی زاده و … باشد اما محرومیت کنعانی زادگان به دلیل دریافت دو کارت زرد در مرحله گروهی مهم‌ترین دغدغه کادر فنی تیم ملی ایران است تا وضعیت حسینی را سنجیده و او را به این بازی مهم برسانند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه ساعت ۱۹ روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه در یک هشتم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا برگزار می‌شود