رونق کسب و کار را با چیلر تجربه کنید

رونق کسب و کار را با چیلر تجربه کنید

تکنیک های  زیادی باعث رونق کسب و کار می شود که در اینترنت موجود می باشد ما در اینجا به شیوه دیگری در حوزه های ذکر شده به رونق کسب و کار پرداخته ایم که می تواند کمک بزرگی به کسب و کار شما کند.

چیلر اسکرال

در کشور ما به دلیل وجود تحریم ها و تورم بالا قیمتها به طور مداوم در حال تغییر می باشد به همین دلیل برای خرید و فروش چیلر اسکرال نرخ روز این محصول را بدست آورده و سپس برای انجام معامله اقدام کنید.

ساختار ساده ای برای تولید چیلر اسکرال تراکمی بکار رفته است که موجب می شود تا کم تر دچار خرابی بشود و در صورت نیاز به تعمیر یا سرویس شدن هزینه های زیادی تحمیل فرد نشود. مجموعه ما در حوزه فروش چیلر اسکرال در دو نوع داخلی و خارجی در برند های مختلف فعالیت می کند و امکان تهیه این نوع محصول را در هر برندی که مشتری درخواست کند دارد.

توصیه می کنیم برای خرید این محصول عجله نکنید و از مشاورین مجموعه ما راهنمایی بگیرید تا با توجه به بودجه و محیطی که چیلر مورد استفاده قرار می گیرد بهترین مدل را به شما معرفی کنند.

چیلر جذبی

یکی از تولید کنندگان برتر در این عرصه چیلر جذبی اصفهان می باشد که به تولید محصولاتی با کیفیت اقدام نموده است. با توجه‌ به این که این محصول دارای کاربرد های گوناگون در صنایع مختلف می باشد. بنابراین این واحد تولیدی اقدام به تولید محصولاتی متنوع و استاندارد کرده است.

قیمت این محصول متناسب با نوع و کاربرد آن متفاوت می باشد. اگر متقاضی خرید این محصول می باشید می توانید از طریق مراجعه به نمایندگی های فروش یا سایت های معتبر نسبت به خرید چیلر اقدام نمایید.

در انتخاب چیلر جذبی باید به این مسئله توجه داشته باشید که چه برندهایی بیشترین نمایندگی در شهرهای مختلف را دارند و ضمانت کالایی دارند و در صورت لزوم خدمات پس از فروش خوبی دارند.

چیلر هوا

در استفاده از چیلر هوا خنک در اقلیمهای مختلف هیچ محدودیتی وجود ندارد و این چیلر را در شهری مانند تهران نیز می توان مورد استفاده قرار داد، قیمت چیلر هوا خنک نسبت به چیلر آب خنک بیشتر بوده و با افزایش ظرفیت برودت این اختلاف بیشتر نیز خواهد شد، استفاده از چیلر هوا خنک معایبی هم دارد که بد نیست به برخی از آنها اشاره کنیم، تنها اختلافی که بین چیلر هوا خنک و آب خنک و کولر گازی در سیستم برودت وجود دارد این است که درچیلر هوا خنک سرمای ایجاد شده از طریق فن دفع می شود اما در سیستم آب خنک سرمای ایجاد شده با آب دفع می شود. معایب سیستم چیلر هوا خنک:

·         قیمت خرید بالاتر یکی از معایب این سیستم می باشد.

·         در ظرفیتهای برودتی بالا تر میزان برق مصرفی قابل توجه خواهد بود.

·         سطح صدا و لرزش در این سیستم بالا است و با افزایش ظرفیت برودت بیشتر نیز خواهد شد.

·         چیلر هوا خنک در ظرفیتهای بالا تر به دلیل بزرگتر شدن اندازه ی قطعات آن فضای بیشتری را اشغال می کند.